Alla inlägg den 6 juni 2014

Av anonym anonym - 6 juni 2014 21:43

Halloj!


Vaknade vid 03.00 men kunde somna om i allafall tills klockan var 06.00

Så kom pojkvännen in och la sig brevid mig och rörde min mage och den lille,

Och mysade en stund.

Jag låg kvar eftersom jag smått var illamående men lätt som tur var och ömmade till vid vänster bröst plus att jag somnade om misstänker jag.

Sen jag fick veta att jag var gravid så har jag blivit tröttare av mig.

Men det tillhör gradiviteten som sagt.

När jag väl kom upp på benen så då  kom pojkvännen in och kramade om mig och berätta

Att hans  mamma hade frågat om vi ville komma och äta potatis och sill sen grilla så jag tyckte vi skulle tacka ja .

Så vi tackade ja så efter frukosten gick vi och handla plus att jag köpte sånt som jag kan äta och som är bra att äta.

Mötte upp pojkvännens mamma vid skärholmen vid ica för han skulle ha pengar av sin mamma.

Så vi köpte hem champinjoner länkkimakkara paprika som var tillgrill spetten.

Och sen till mig olika sorters sill dom jag är kräsen på varmrökt lax och gravad lax en av dom fiskar jag kan äta.

Plus ost och skinka nyckelhålsmärkt .

Kände att jag inte var så sugen på grill spätt och  valde varmrökt lax och gravad lax.

Fruktsallad som efterätt.



Sen räkor smörgåsgurka ost och skinka nyckelhål märkt .



Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards