Direktlänk till inlägg 16 juni 2014

vecka 9. var till mina päron i dagh

Av anonym anonym - 16 juni 2014 22:31

halloj!

var i dag till mina päron och hälsa på plus syrran skulle dit också boka båtbiljetter.

Det blev rätt mycket prat om min gradivite.

Plus att mammsen tyckte att jag hade skrivit ett fin mail till henne och berättat detta ocskå.

Mammsen var lite orolig på någotvis och syrran rätt chockad men det blev ju jag också när hon berättade.

Men ville jag skulle fundera men det här känns rätt på någotvis nu.

Tror att det har med och göra att jag så pass gammal nu så jag kan bestämma själv också.

Men på tiden att gå in i vuxen livet nu och det gör man när man får barn som en vännina sa till mig också.

Som väntar sitt 4 barn nu som är beräknat den 15 juli som jag förstog det.

Jag tog kontakt med min pt också i dag frågade honom bland annat om jag kunde gå på danspass, har ju inte riktigt våga mig på detta sen jag fick reda på om min gradivitet.

Men han sa  jag kunde det jag vill ju inte göra lillen illa på nått vis.

Ska ta och börja hos honom i höst igen men nu under sommaren så blir det att göra träningen själv.

Ta dom vikter som känns bra.

Sen gäller det att hitta några sats anläggningar med minisats också som passar.

Kolla upp i från vilken månad dom tar hand om ens barn.

Jag tänker bli en bra mamma och en stolt mamma också för det ska man vara även om det finns fina stunder och mörka

 

Vid 09.45 var mina päron hos min läkare på ks hos neurologen där  jag har epelepsi och fått en ny läkare väldigt trevlig och varför han bara ville prata med mina päron har jag ingen  aning om.

Men angående gradiviteten så skulle jag inte göra nån ändring på medeciner som jag tar men ofta blodprov så det står rätt till plus att jag ska ta lite prover nu den 25 juni på vårdcentralen.

Sen ultraljud den 15 juli också. Spännande.

Hoppas jag får min hälsocoach snart också känner jag kommer behöva en annars får jag ta råd av pt.n vi är endå vänner vid sidan om också 

 jaja detta var vårat samtalsämne med syrran och mina päron.

Vill ju att mitt barn ska träffa päronen innan dom dör för jag hann aldrig träffa min mormor morfar och farfar för dom innan jag föddes.

Och detta vill inte jag vara med om med mitt barn vill att de ska lära få känna mina päron också .

Sms.ade pojkvännen när jag for från mina päron på kungsholmen skulle sen berätta för honom hur det gick hos dom han var och tränade nör jag kom hem så passade på att lägga mig raklång en stund och sms.ade killen förstbom att jag inte orkade laga någit i dag som han förstog så det blev en halv pizza men att jag låg och halv sov när han kom hem vart in på nyhets appen som jag har och hade somnat.

Märkte inte ens att syrran hade ringt mig men fick ett medelande på kik av henne där det stog att hon älskar mig.

Men nån som tyckte det här med att jag var gravid vsr pappsen i allafall.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards