Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

vecka 9. en lung dag ömmande bröst lite illamående

Av anonym anonym - 18 juni 2014 23:36

halloj!

Vaknade ganska tidigt eller närmare wc hättä.

Och pojkvännen hade gått i väg till jobbet också hade ingen större aptit vid den klock tiden eller och inte sugen på den vanliga frukosten eller så det blev karelska piroger och äggsmör runt åtta halv nio rycket.

Tillsammans med filmen en på miljonen och sen där på så somnade jag.

Vaknade av ett sms av pojkvännen och som kom en halv timme.

Pratade med en vännina dom jag fick recept av på en ostbomb som hade döpt den till.

Philadelphia  ost creme fraiche mm har inte laga den ännu ska göra det i morgon eftersom smeten ska stå under natten sen.

Får se hur den blir.

 

Annars har det varit ganska mycket tankar i huvudet på mig  i dag också.

Om min lilla .

Kollade bland annat på barnvagn och kinkig med vad det ska vara för någon.

Endå en vagn som ska tåla landet också eftersom det blir till sommarvillan som jag kommer att ta henne/ han  den ligger ju mitt ute i skogen med grusvägar mm.

Sen vill jag ha den klassiska modellen också med bra lufthjul och en fin färg som passar åt både flicka och pojke.

Hittade en jätte fin är inte direkt så intresserad av att ha en barnvagn som är kålsvart vill ha en i nån fin färg men billig eller till rymligt pris så klart.

Det här är verkligen en omställning i livet och vuxen livet också så klart.

Så blir väl att jag pratar antingen med min mamms eller förvaltare om 

Om det här med vagn kläder  tillbehör mm.

Plus lite andra saker som jag inte vill gå in på här så det låter som något annat.

Har annars ömma smått i brösten smått illamående vid midagen eller när man nästan var klar med den.

Hade tänkt mig gymmet i dag och hade ingenn energi hoppas msn har i morgon det.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards