Alla inlägg den 25 juni 2014

Av anonym anonym - 25 juni 2014 23:06

halloj och god kväll!

 

I dag blev det till barnmorskan skulle komma dit för att ta blodprov

För lite olika sjukdommar bland annat rödahund och vilket det nu

AndrA var kommer jag inte ihåg.

Men blod provet gick bra att ta illafall brukar annars var rätt nervös som har med vaccin ellerr blod prov att göra.

Sen hade jag och pojkvännen missförstogit plats som sist till visade sig var hos min barnmorska när hon berätta om gult hus  vid nya tunnelbans nergången i skärholmen.

Men ordnade en ny tid på måndag hos doktorn på barnmorske avdelningen.

 y

Men alla min resultat och bra, enda som man lände smått frustrerad på var då

Detta kissprov som var till kolla protein och socker i  lättare miljö.

Att göra detta test känns lite som att man måste eller som krav, och jag som har svårt att göra sånt på order men lyckades plus en lagom mängd.

Behövet såg i allafall bra ut och inget socker eller protein i det eller.

Sen efter detta besök nya klocktider som jag redan skrivit om också som sagt.

Sen andra tiden som jag ska träffa min barnmorska var i början av augusti igen.

Och sen nu den 15.7 blir det ultraljud också

 som jag är väldigt nyfiken på precis som min mamms min.

Alla  mina vänner tror att det blir en liten elina alltså en flicka,men jag vill inte hoppas för mycket på flicka för min är 50-50 av dessa också vill nämligen inte bli besviken.:-)

 

Middagen hemma i dag fullkornsbauggette med olika saker om man ville ha

Kyckling curry som tillbehör och sen andra snarkar som bara den.

Den andra smaken var smak satt med ost och rökt skinka men helt okey var den huvudsaken detta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards