Alla inlägg den 19 juli 2014

Av anonym anonym - 19 juli 2014 19:50

halloj

 

 

nu är jag i finland och hade nog tänkt mig att skriva på kvällen i går men det sket sig men var extremt trött också.

Efter resan mammsen hämtade oss i åbo vid terminalen så var till och med systerdottern i bilen hon skulle till åbo och till sin farbror där.

plus att hon skullle ha en jeansjacka av mammsen också som pappsen hade tagit med sig till henne.

innan jag somnade i går fick jag ett ep anfall igen men i vaket till stånd i stället.

så jag vakande vid halv tio ungefär på morgonen efter nattens speciella anfall som jag fick.  

men vakande halv nio halv tio finsk tid.

gick upp och käkade frulle på bjarnes veranda som vi kallar den, det var det sista han gjorde en

ritning på min förra pojkvän alltså och sambo också.

Sen var han med om byggolyckan 2012.

han hade till och med planer själv på att bygga denna veranda helt själv också som några var lite fundersamma på.

om han verkligen skulle palla.

men det hade han visst gjort .

nu ikväll tog jag och min syster och systerson ett liten simtur i sjön  årets första simtur också var detta också-

men var runt 26-27 grader i vattnet gick hur bra som helst annars brukar jag nästan skrika fy fan vad kallt.

får se hur det är i morgon med tempraturen i sjön om jag vågar då doppa mig också så klart.

blev rörd när systersonen sa under kvällsmackan att han alltid kommer finnas där för mig och att jag alltid kunde höra av mig till honom också.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards