Alla inlägg den 23 juli 2014

Av anonym anonym - 23 juli 2014 23:27

God kväll!

Den här dagen känner jag har inte  varit alldra bästa precis bra har den varit men rätt varmt runt 34 +

otroligt vamrt i dag.

Blev tvungen att maila förra kompisen eller hur man ska kalla honom han som jag bott hos och som jag nu ska ha barn med.

blev ju tvungen att skriva ett brev till hans mamma för att förklara hur situationen är och att den är ohållbar.

plus i dag har jag skrivit till honom också ett mail plus meddelande på kik om detta.

men hans betende är ohållbart så är det bara vill inte gå in på närmare detaljer precis eller.

men mitt berättade för mitt ex om hur situationen var och är så att han är medveten eftersom vi är intresserade av varandra.

så är det enda rätta att han får veta sanningen och hur det ligger till också.

 

I morse så såg jag en snok hade haft mardröm på natten där just en sån här äcklig sak var med  i och sen på morgonen vid morgon kaffet så ser man en orm.

ska nu lägga ut en på den lilla jag väntar.

 

 

Min lilla bebis det här känns ofattbart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards