Alla inlägg den 27 juli 2014

Av anonym anonym - 27 juli 2014 23:25

God kväll!G

 

Den dag som började med att jag vakande otroligt tidigt innan jag somnade om, men halv fyra finsk tid och kollade på klockan och sen lyckades somna om vakande ännu en gång runt sju halv åtta då tog jag och spelade candy crash soda en stund sen somnade jag i allafall och vakande 09.30 finsk tid.

Och syrran runt halv elva finsk tid men systersonen m sov länge i allafall,har varit lite upp och ner i dag.

Gick först och badade med tillsammans med syrran och våran grann fru,sen när man var tillbaks satte jag mig hamocken och höll på att somna om ett par gånger.

Höll på att flippa ut när jag inte fick dricka vatten för att pappsen förbjöd oss att ta nya glas hela tiden och det är väldigt sällan det händer när det gäller mig medan för syrran och systersonen är det tvärtom i alla fall.

så hjälpt till med några hinkar vatten sms.ade mitt ex om lite saker som jag ville ha svar på också.

Angående mig också.

sen där efter så cyklade jag och systersonen till veikkola handlade en drick och 1 glasss till min mig blandar ju aldrig gjort eller alltid skjölt/blandat drycker eller.

Var precis lagom varmt i dag också för den delen också så man orkade eftersom vi for till den allmänna stranden innan också för han ville se hur den såg ut.

Så det blev allt en rejäl cykel tur i dag men konditionen var bättre.

Och nu i kväll så hörde mitt ex av sig bara hans mamma som jag vill ha kontak med och som förstår min situation också efter mitt brev till henne.

Undrar om hon verkligen har sagt något till honom för nu började han kalla mig pandabebis igen men jag skrev ingenting tillbaks på det sättet.

Är ju intresserad av mitt ex igen och han mig och på något vis så har det varit så hela tiden också som pappan till barnet verkar ha förstått att mina saker kommer att hem till mina päron när alla här hemma igen.

                                              
                                                  


                                                  


                                                  


                                                  


                                                  


                                                  


                                                  


                                                  


             

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards