Alla inlägg den 28 juli 2014

Av anonym anonym - 28 juli 2014 23:50

God kväll min bloggar  vänner!

vakande i dag runt 09.49  men försöker hålla svensk tid för min del också så klart,

mitt ex har varit jobbig precis hela dagen också,men på sätt och vis fick jag en hel del förklarat också för den delen så att han skulle förstå mig.

Som han gjorde till en viss del men inte helt tyvärr det märkte man men nu har jaf fått mitt sagt i alla fall

och bara för honom att gilla läget också för den delen.

Vart och tog ett dopp med syrran och systersonen sen blev det matlagning åt samma som systersonen  i dag

pasta med köttfärsås.

sen kom det åsk knallar som bara den också plus huvudvärk men gick snabbt över

och fick i dag en speciell blåbärs paj med grahamsmjöl den smakade rätt anoorlunda,och med choklad glass som mest smakade vatten inte mycket till choklad smak.

Där efter så åktee jag och systersonen i väg på våran cykel tur till veikkola bland annat att få motion och röra på sig

också.

sen väl hemma igen så tog vi kvälls dopp och sen bara på hoppas på att igen åska skulle komma hit,

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards