Alla inlägg under juli 2014

Av anonym anonym - 1 juli 2014 23:59

halloj!

Hade tänkt med gymmet i dag men eftersom jag hade ett anfall/ep kramp så fick det vara som sagt.

Ville inte anstränga så att det kunde förvärras och plus att det ska hända den lilla något också så klart .

Då har i stort sätt bara slappat hela dagen   men i morgon ska jag allt röra på mig i allafall har lite tränings abstinens nämligen.

Men lätta vikter också.

Ganska tråkigt väder har det varit också för den delen om man säger så.

Kollat på film har hänt.

 

Av anonym anonym - 1 juli 2014 02:08

halloj! Hade ett anfall/kramp sen jag blev gravid så

Känns det som att mina ep kramper har ökat.

Men jag får hoppas att dom blir glesare av sig så sklr jag vara glad.

Sen ska jag ta blodprov 1 gång i månaden som har med medecineringen och göra..

Plus ett till kissprov/urinprov.

Just nu är jag för pigg för att sova och pojkvännen sa bara surt till mig att gå och lägga mig.

Men ska försöka sova igen snart ,men har mått en aning dålig sen jag då somnade till jag fick min ep anfall/kramp .

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards