Alla inlägg den 8 augusti 2014

Av anonym anonym - 8 augusti 2014 23:43

Hej och od kväll mina läsare!

 

Ett humör som inte har varit det bästa i dag något kallas gradivitets hormoner men men det får man stå ut under denna gradivitetes period som sagt.

Kom i bråk med pappsen i morse för att han förstog inte vissa saker som jag kände mig hur jag ville ha det.

Angående mat han vill bara leva på sallad och det har jag nu ledsna på inte gott på  samma sätt eller.

Persiljan är ju helt bedrövlig också.

Men det är hans drickande som jag tycker är jobbig och att han måste ha något hela tiden känns det som också för den delen.  

Vill knappt prata med honom och så ger han mig skit för en massa saker att jag inte rör mig

jaha jag har i stort sätt vart ute precis hela dagen i dag gick först in till stan för att  boka en födelsedags kryssning till mig och en kompis.

Sen där efter  hem via banken och köpte en stort kollergieblock ska göra en mitt första barn bok

och som ska tillhöra under hela gradiviteten.

Gick hem för att käka lite lunch också sen upp till fridhemsplan igen och in till apoteket för att hämta ut min medecin så att man nu har medecin.

tog det lungt sen senare lyssnade på musik och sjöng lite för lillen också som man ska göra ,bubbla till också har det gjort.

Haft en god aptit på pepparkakor i dag.

 

bokningen inne i stan gick bra men svettigt var det så nu kan jag ta och köpa mina söpö bodys och nappar och nappflaskor som jag vill ha från baltic prinsess.

Plus min födelsedags kryssning också för den delen det är med barnets pappa som jag åker med.

men det är ingenting annat än att prata igenom saker som har barnet och göra och hur man ska lägga upp allt

och planera.

Som barnmorskan också sa när det gäller förlossningen också om han ska vara med men om jag känner honom rätt så vill han det och det ska han också få.

Det är ju endå hans barn, men är glad att vi kan komma överns om saker i allafall och att han har nu börja bry sig om den lilla också.

Det är jag väldigt glad för helt ärligt om  man säger så .

Trodde jag faktiskt aldrig att han skulle göra .

Även om det är hos mig som den kommer att bo hos mig och finnas hos  mig också .

Så i dag har vi en lång diskution om saker i alla fall angående barnet utan att det har blivit något tjafs om något också.

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards