Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av anonym anonym - 12 augusti 2014 19:02

God kväll!

 

Min syster kom hit i dag och prata om hur man skulle göra med gradiviteten och barnet, och hon berättade vidare om denna sjukdom som jag inte hade läst om ännu.

Ett beslut som kändes bra och dåligt samtidigt men gör detta för jag inte vill att jag ska bli av med barnet som en stor risk fanns på.

Och exets mamma kläckte ut sig om detta för 4 dagar om sjukdomen fattar inte ens hur man har mage att ljuga om något sådant.

Jag vill att mitt barn ska må bra och ha ett bra liv en pappa som finns där och vill hitta på saker tillsammans med oss.

Visst lite  tungt känns detta men hellre att man har en stabil pappa till sitt barn och som har funnits med sen dag 1 och inte sitter fram för sin dator.

Och plus familj som har ljugit det vill jag inte.

Plus att han ska vara något åt äldre än mig också och inte yngre än mig ,nu har man ju fått bevis på hur dom fungerar och tänker.

 Men som sagt vad ska man göra när det finns 50 % risk att barnet får det eller andra åkommor.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards