Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av anonym anonym - 17 augusti 2014 22:14

God kväll!

Denna dag har jag i stort sätt varit trött hela dela dagen i dag om man säger så då, höll på att somna fram för datorn en gång så bestämde mig för att lägga mig på sängen en stund och det första som hände var att jag nästan somnade till och med.

Så ingen snack om saken om att man är trött då, så jag somnade till och vakande till igen när pappsen var hemma igen efter att ha varit på gramma och läst.

Han skulle se på speedway i dag kl 14.00   det blev på datorn för det inte ville fungera på tv-n av nån skum anledning också.

 Och jag beslöt föratt tag fram grytlapparna som jag har vrikat och göra ett lapptäckte av det men får se om det bara blir till den lilla eller om det är till en vuxen person som jag gör detta till.  

men började sy några lappar sen visar det sig vad jag tar och bestämmer mig för att göta om det blir för en liten bebis och en filt att ha vagnen eller om det blir för en vuxen person det.

Men höll själv klart på och somna till mig.

Sen hörde mitt ex av sig har ju inte hört av honom på ett tag om man säger så, han skulle göra nån fot operation  nu på onsdag för att rätta till något i foten.som visst inte blev bra vid den sista operationen som var i november förra året i november.

Min stackars sötnos som sagt vad mer kan amn säga  än det.

 

Och sen kanske ja på samma dag också  om jag nu beslutar mig för detta som sagt,eller inte vill ju så gärna behålla kvar mitt barn nu.

Nu är det också vecka 18 som jag är gången i.

Men men i stort del så är grytlapparna som jag har hållit på med dag sy hop i dag och sen när pappsen var klar med speedway så  käkade vi och tog en kvälls promenad för den delen också .

Jus nu är färgerna i blå ljus gular skimmer till.

Ska sy vidare i morgon på denna också så klart så är det det ju om man säger så då. =)

 

Och själv på och somnade men sen ropade pappsen så då var det middag.

Sen bestämde vi senare oss för att ta en kvälls promenad, så tog ner till Hornsbergs strand och köpte en glass där och sen gick vi vidare mot kristineberg via havs vägen där som finns.

Och slutade med att vi hamnade på på mini golf banan i kristineberg men det var riktigt kul

inget fel på det här wii som man har spela dom senaste månaderna,men det har visst haft effekt i alla fall

lyckades vinna över pappsen med 54 mot 52 poäng.

Kände mig stolt och säker lillan också kan jag tänka mig.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards