Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av anonym anonym - 31 augusti 2014 22:38

God kväll!

Tog en promenad med mammsen till stadshuset vi visste inte riktigt vad man skulle hitta på precis och efter att vi hade köpt mamma trosor till mig eftersom jag behöver mera av detta som sagt.  

så det blev promenad dit efter att ha var till trean och köpt display skydd till pappsens nya mobil och 1 minnes kort ,så kom jag på att jag borde köpa ett fodral till min nokia lumia 625.a som jag har borde ju börja använda denna som sagt för det vill jag kunna göra en dag också.

En present i före detta pojkvännen alltså barnets pappa som igår gjorde bort sig helt i mina ögon.

Som inte eller tålde höra sanningen om saker och aldrig gjort eller precis.

Varför ha kontakt med honom när han har gjort bort sig med  att inte acceptera att lilla juha kommer bli finsk medborgare och det har med o vilket ursprung mamman har med och göra och för min är det finskt.

Eftersom min mamma är finskt och detta tåleredade han inte alls som sagt som jag antar att andra pappor hade gjort.

Med tanke på dom sms.en som han skickade till mig i går och som jag skrev in här också för att ni läsare skulle förstå vad jag menade.

Men tyvärr har och bevisat för mig att han är rasist och såna vill jag inte ha med och göra alls det är sak som är helt 100 % såna är hemska.

Jag var ju på den här manifestationen i kungsan i går för att väsnas och hålla på att den lilla reagerade till och med också,men hellre att han fick väsnas en stund i mage man kan se det som att han håller med detta med manifestationen även om han inte är ännu är född eller i den åldern där han förstår vad det är.

Så sen när han är vuxen så kommer jag säger berätta om hur hans pappa var och hur han har behandla mig.

Såg i dag att han hade plockat bort mig från facebook och sen också på skypen också.

För att vara 28 år så är det väldigt barnsligt gjort tycker jag,

Men på något sätt så  känns det skönt på något vis för mig också helt ärligt också   

Det är han själv som har förstört kontakten om man säger så och jag försökte verkligen också hålla kontakten men på något vis så visste jag att det ej skulle hålla.

Men vad ska göra när man  har funnit den som man vill ha och är intresserad av också så klart.

Och det är ju mitt   som sagt och som är 8 år äldre än mig som vet hur barn fungerar och sen också hur

och lättare att hantera barn också så klart.

Men kändes så himmla underbart att han  inte hade några problem med detta  mitt    det gjorde mig både glad och kändes mycket bra också för den så klart helt ärligt.

 

Men som sag nu vet ni hur det ligger till med barnets pappa och att vänskapen inte fungerade till slut och det kände jag på mig långt i förväg.

Men har i alla fall försökt nu men fungerade inte vi är så olika en som tar saker på allvar som jag gör planerar och kämpar envisas med saker och sen gjort jag blev gravid ,medan han brydde sig inte ett dugg  om detta

tyckte bara ungefär det klarar hon själv så sitter jag fram för datorn och är tyst och inte vågar säga något.

Och inte tänker på att jag är den tjejen som vill hitta på saker och inte vara åtsido satt överhuvud taget.

Vill ha saker och göra hela tiden vare sig om det är resor eller om det är kryssningar,umgås med familj och vänner och min älskade underbara syster.

Men har mitt    i alla fall som jag kan hoppas på har tid att komma med annars får jag åka själv denna födelsedags kryss om han inte kan.

Kanske får tjata lite man får se.

Men känner att jag har så många frågor till honom nu angående den lilla och sen hur han tacklar det

även om han har sagt att det inte är något problem.

Om jag kanske kan vara hos honom dom dagarna som jag ska till kuratorn och prata eftersom jag har fått knappt något syl i vädert bara barnets pappa som har prata och inte jag knappt något eftersom det har varit full rulle på honom och så fort jag har försökt säga något så då har varit i gång.  

Jag som har bebisen i magen och bestämmer över mig kropp och kan ingen annan göra eller

varken mitt    eller någon annan som sagt.

 

men så har min dag varit och känns riktigt underbart att barnets pappa äntligen har insett att jag är ganska bestämd mig av mig också han har ju inte som sagt varit helt del aktig i från början som jag har varit och intressera mig för en liten son som jag får se nästa år.  

denna typ som han varit till låtsas vara pappa eller vad man ska kalla bara intressera sig för datorn och dator spel som call of duty eller watch dogs.

Men ska klara av denna gradivitet som sagt och kämpa som bara den för att få behålla min lilla juha också

som sagt vara en underbar och bra mamma.

Och sen också ha mitt    också.

Nu ska jag hoppa i säng innan man sitter sovandes som redan har hänt ett par gånger som sagt.

Och hur bra är det att somna fram för datorn om man säger så.

Men ny dag i morgon och nytt att skriva om och hela veckan så klart.

På Torsdag är det till kuratorn jag ska och sen slagga hos syrran också eller om dom sover här vi får se vad man bestämmer sig för.

Om inte mitt     kan svara på det ävenom jag ställde frågan till honom för nån vecka sen så då verkade det fungera men vi får se.

Skriver jag hässelby som rubrik är jag hos min syster eller om det står Rönninge/salem så där det från mitt underbara   .

God natt önskar jag er mina läsare

från Gravid anonym typ

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards