Alla inlägg den 6 september 2014

Av anonym anonym - 6 september 2014 22:56

God kväll kära läsare!

Vakande åtta i dag hade somna med tv.n på till och med och det är ju inte bra det precis men gjorde det i natt av nån underligt anledning för den delen också.

i dag så var det uppgjort att vi skulle ta och hämta mina saker hos mitt ex  (barnets pappa) så dom inte blir stående där hur länge som helst eller så klart.

Min farbror var här runt 12:00  i dag och hämtade oss för att åka ut till vårberg  där mina saker finns.

Och det gick hur bra som helst och hur lugnt som helst också ,snabbt och smidigt, och gjorde min lilla fejkade sak men det hade ju med att han ska förstå att jag inte vill på det sättet mera.

Så tog jag på mig 2 ringar och det som är bra med dom ringarna är ju att dom påminner väldigt mycket om vigselringar också.

Så dom 2 har jag tagit på mig nu varje gång när man ska ha med barnets pappa och göra så klart.

 För att han ska förstå att jag är upptagen,inte har det intresset för honom eller precis , jag har ju redan mitt lilla   som sagt.

Stackarn har knappt tänkt på honom  i dag alls det var ju snällt av mig,men har varit mycket tankarna.

och man har ju fått packa upp och är halv vägs nu  kände nu på kvällen att det räcker  har ingen ork mer och med tanke på att jag är gravid också så klart man orkar ju inte riktigt på samma sätt eller som när man inte är gravid.

Så vad man kan säga om ordet gravid det är nog allt en resa det är det.

Finns stackare som blir grymt illamående och ska kräkas att man hinner knappt sätta sig innan man måste in på wc.an igen.

Men jag är verkligen så glad att jag slipper detta som sagt det är jag verkligen  att jag är var bara smått illamående i början eller när jag tog och ansträngde mig för mycket.

Och att jag kräktes en gång men det hade med för lite vätska att göra misstänker jag att det var också.

men hade i alla fall turen till detta men grymt trött var man ett bra tag också så klart för den delen.

 

Slut snackat med detta som sagt, jag har verkligen en  helt underbar fabror som hjälpte oss med detta.

och sen som vi bjöd på middag också efter allt då tog han och cyklade hit också.

Så sill och potatis och nån sorts strömming också var det som faktsikt var  god även om jag var en aning skeptsik mot den först innan jag prov smakade den så klart.

och samma sak på pappsens chilli lakrits glass som han hade handla till att ha som efterätt också.

Men det förvånade mig en aning att den faktiskt var helt okey i smaken trodde den var lite som den här

choklad glassen med chilli men där fick jag i alla fall.  

Har prova denna med chilli och choklad och den vill jag aldrig mera smaka på överhuvudtaget helt ärligt.

Den var verkligen ingenting för mig precis det är sak som är säker i alla fall och om jag känner mig rätt också så klart också det får man inte glömma eller.

På kvälls kvisten för nån timme sen kom ett meddelande av min vännina som blir gudmor till mitt barn hade skickat inbjudan till mig till ett dop med hennes lilla son ute i bromma kyrka känns som att jag kommer få googla fram det vart den ligger är inte så kunning längre på dessa områden i bromma precis.

men funderar på att ta med barnets pappa då så att dom nån får träffas nångång så han vet vilka det gäller som är gudföräldrar nå har nu skicka ett sms till honom om detta även om jag inte så pigg på att ta med honom men det är för den lillas skull som ligger i min mage och kittlades i morgon kväll .  

Men ganska mysig känsla samtidigt det känns ungefär som när någon knackar löst på en på axeln på ett ungefär men på ett svagt sätt så klart.

 Blev tvungen att berätta detta för barnets pappas mamma också som hade lite roligt år det samtidigt mne tycker det ändå var gulligt på något vis med tanke på att hon själv har varit gravid precis som jag även om det var 18 som hon var det.

Och min släkt har fått reda på detta nu angående min gradivitet så det har verkligen fått reda dok att jag är gravid också nu eller närmare alla i stort sätt hade bara berätta detta för 4 av min kusiner så dom har inte visst varit tysta precis om detta ,men tacksam så långe ordet huntigston var med i bilden så .

Nu ska jag gå och lägga mig känner jag har varit en lång dag i dag också.

God Natt på er och som sov så gott också kommer jag upp i morgon igen.

Puss på er och sov so himmla trött nu.

Natti natti

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards