Alla inlägg den 7 september 2014

Av anonym anonym - 7 september 2014 23:12

God kväll!

En dag som blev tvätt dag så 2 satser tvätt blev det visst det kommer mera tvättar

det är ju 3 resväskor som jag har inte packat upp ännu bestämde mig för att ta en break för att inte stressa upp mig på något vis.

Med tanke på lillen som jag har i magen också så ska jag inte stressa upp eller något sådant,inte bra för den lilla som sagt.

Var också på en promenad plus upp till fridhemsplan och inte H&M och handla till den lilla 2 pyjamaser.

Det var köpt 2 och betala för 1 och det är ju bra så ska köpa en till sådan så att man har men med andra motiv så klart.

Nu var en vit med musse pigg och en blå med musse pigg men skulle nog vilja ha en med något annat motiv också så klart tror det skulle vara snobben, men det här med storlekar är det ända som jag har lite svårt för om man säger så.

men börja lära mig nu vilka som är vilka när det gäller siffror som sagt, sen blev till ica maxi och handla

hem 1 mjölk och 1 ny kvarg och 2 gran nystan för nu är jag nästan klar med filten till den lilla och känns toppen bra det också för det gör det, och på något vis så har det endå gått rätt snabbt att sy ihop detta även om jag tog ett par dagar timeout från det,men det var mer för att inte tappa humöret på detta eller

så klart.  

Men 2 satser tvättar och bara svarta kläder till att börja med gjorde jag, sen i morgon om allt har torkat så fort sätter jag med tvättandet och  nya satser också.

Sen blev jag rasande på en kompis ja man kanske säga mina gradivitets hormoner som sagt.

Planerade med en kompis en dagskryssning den 13 september som var nu så falsk att och hade planerat med nån annan, precis samma datum fast  människan vet om detta och det här 2 av mina sista resor innan förlossning och bebis .

Plus att jag vill se Yohio också på silja serenade också och då vill jag verkligen ta chansen till detta som sagt men angående den kryssningen så ställer mitt    upp i alla fall får ta kompisens plats i stället.

Efter detta falska.

klaga på mig om reseptekt och saker  och vad gör människan nu då det är så falskt gjort  så vet inte vad jag ska säga.

Och så klart sårande också för den delen drygt och låg och eftersom det bara var ett par dagar sen som jag fick dom anklagelserna om detta om olika saker lite privata saker.

Men när man är gravid så blir man känsligare över när man har mycket hormoner i kroppen som sprider omkring sig i bland blir man arg och bland ledsen i bland nerstämd mm.

Det är en massa det vet såna som är i denna situation som jag om man säger så då  och som självklart föstår vad jag menar också med detta med gradivitets hormoner och hur det är.

 

Sen mamma som nu gör samma sak också åker dit för hennes skull hoppar av i åbo när det egentligen är en kryssning så får man höra en massa annat som gör en arg sur ledsen irriterad.

Som hon tyvärr tycker om att göra vill inte snacka skit om henne eller något sådant men hon förstår bara inte att vissa saker som hon  gör sårar mig.

Men men tänker nu som min sista kryssning åka och se Yohio i alla fall med mitt    och som jag nu har bokat som sista resa nu också sen blir det bara  gånger om året och ingenting mer än det.

 

 

 

Här är den ena pyjamasen  vet ej varför jag inte kunde lägga upp den andra bilden på pyjamasen ska försöka i morgon med detta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards