Alla inlägg den 8 september 2014

Av anonym anonym - 8 september 2014 22:24

God kväll!

Paus på bond filmen just nu så då kan man lika bra passa på att blogga under tiden i stället för att se en tråkig reklam som sagt.

Min dag i dag har varit bra visst ganska seg på morgonen var jag tog en väl kvart innan jag kom upp ur sängen efter pappsen hade väckt mig.

Men sånt händer och man blir mera extra tröttare av sig också när man är gravid,men är grymt tacksam att jag har sluppit det här med att kräkas.

 

Denna har man sytt på min filt som en galning men nu är den filten nästan klar och det känns bra men förvånad att det ändå har gått rätt fort med denna filt/lapp täcke men visst tålamod eller det allt att ha.

Skulle också tagit ner tvätt men den hade inte torkat änn så det blir i morgon efter att ha varit hos barnmorskan men går dit själv så får jag hoppas på det bästa att barnets pappa inte kommer dit.

Eftersom han har  fått sig lite andra saker än vad det är men tror jag har skrivit om det tidigare med att han försökte pussa mig nu 2 gånger.

Men bara han som gör bort sig då  om han fortsätter så och som syrran också sa vi umgås ofta så kan han få för sig att det är något på gång igen fast det inte är det.

Ska till barnmorskan i morgon och har inte ens sagt till honom om det eller precis, för att jag inte vill ha med med honom längre på något vis som kan få honom och tro något annat.

Men men lite nervöst att gå till barnmorskan i morgon vet inte varför men på något vis så men det kommer att gå bra det är jag säker på.

Men i dag hörde kompisens mamma av sig trodde det verkligen var ett skämt alltså, vara vuxen och beter sig som en 5 åring hade bokat en kryssning till mig och kompis i augusti som var för den här månaden, och så fick jag höra av henne att  människan skulle med på den kryssningen fast vi hade  bokat in oss på en.

Visst det löste sig men att man skulle få höra allt via mamman det tyckte jag var verkligen att sjunka lågt.

Så det här är vår sista kryssning ihop i alla fall det är sak som är helt 100 i alla fall.

Tyckte människan verkligen gjorde bort sig nu.

Och känner mig som är gravid och man har sina hormoner som kan explodera precis när som helst också  och kan komma fram när som helst.

enda stunden glad andra stunden arg eller ledsen kanske nedstämd det är så olika det där .

Men att skicka sin mamma och informera att människan kommer med det var verkligen sjunka lågt för att vara vuxen person själv.

Så helsingfors kryssningen blir med mitt    och man får hoppas på en bra dag och fint höstväder i helsingfors också så klart det ska man tänka på och ska boka om denna kryssning nästa vecka så att det är gjort.

Få en mys dag med honom i helsingfors något som verkligen har nu längtat efter så väldigt länge.

Plus att det blir med silja symphony som är då också nyrenoverad  precis som silja serenade som dom gjorde nu i början på året.

Och nu symphony nu i september halva oktober som jag förstog saken rätt.

Men ny sushibar vet jag hoppas att dom också har det här baby butiken så att man köpa något till den lilla.

Och jag är verkligen så glad att mitt    verkligen också har acceptera min situation

 

och som också accepterar det med gradiviteten också ,för den delen.

Men vet att mitt    kommer blir en underbar låtsas pappa eller stöd person för mig och den lilla om man mer säger så då.

Plus att han vet hur mina ep anfall fungerar också så klart,som underlättar mig också så klart.

men det som är verkligen är det stora pluset är ju att han har acceptera min lilla juha i alla fall det är verkligen glad över att mitt  har.

Vill ej lägga ut hans namn här på bloggen och därför lägger ut bilden på detta hjärta i ställe.

Och för det känns mera rättare mot honom också så klart.

Men som sagt barnets pappa är ett avslutat kapitel nu och jag har gått vidare i mitt liv och är nu så grymt tacksam att barnets pappa tog bort mig i från skype och sen på Fb också för den delen.

Så fick jag mitt    i stället som är 8 år äldre än mig också och som jag känner mycket bekväm och trygg med också så klart för den delen.  

men men känns som att mina ögon är 4 kantiga efter att ha suttit sytt filten som är till lillen i dag  och nu sett att det är bara 4 lappar till som jag behöver så är den helt klar också.

men ska köpa mera garn så att jag kan göra ett till lapptäcke 1 för att ha som hemma bruk för lillen och det sen det andra är för att ha i vagnen också som sagt ,men måste köpa mera garn både i stor förpackningen och dom här som kostar 2 för 40 kr.

Fanns en massa  färger så det blir att skriva upp så att man vet vilka man har och vilka färger så det inte blir att man köper 2 av samma som man redan har hemma.  

men jag ängnar mig tid till bebisen i alla fall  med att köpa hem saker så att man har och inte behöver köpa allt i panik eller.

Det är kul att hålla på ,men man ska inte göra för ofta då är det risk att man ledsnar .

Som jag gjorde på barnets pappa till exempel men i stället så fick jag den som jag verkligen vill

ha och är intresserad av också   som var mitt   .

 

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards