Alla inlägg den 13 september 2014

Av anonym anonym - 13 september 2014 22:53

God kväll mina läsare!

En riktigt katastrof dag känns det allt som,har kännt som det skulle vara upp och ner mitt humör men det är ju mina gradivitets hormoner i och för sig,  som gjorde detta.

Fick promenera in till centralen och boka nya biljetter till mig och kompisen också så att vi kommer i väg.

Plus fått en massa skit av mig pappa och inte nog med det sen min mamma också som då först sa på morgonen när jag berättade om att jag missade med att vakna 06.52  alltså ungefär 4 minuter innan färjan skulle gå

rädd att kompisen skulle ge mig en massa skit också.

men hade tur som inte gjorde blev närmare bara att vi bokade om kryssningen tills i morgon i stället så det löste sig även om det var svårt och bestämma sig för om det skulle bli dag eller kväll turen men det var samma priser i alla fall så blev ingen extra avgift på denna och känns skönt.

Men det var fullfart på min mamma så att det nära att jag började gråta på stan redan  på grund av hennes sms.

Det gjorde att jag sen bestämde mig för att höra av mig vid åland så att jag vet vad hon vill tänker inte direkt kliva av färjan och sen är hon inte där  och sen vet inte hur jag kommer tillbaka hem.

Så därför tog jag det beslutet med att göra så.

Kroppen sa direkt i från när jag kom hem så blev tvungen att gå och lägga mig  och nästan höll på och somna så fort jag lande på täcket som jag hade som huvudkudde och ögon fyllda av tårar.

Men hade lugna min en aning åtminnstonde  så förklarade för henne varför jag tog med mig kompisen på turen dit var ju för mina föräldras skull för dom  inte skulle oroa sig att det hände mig något som exempel

ett ep anfall på cafet eller nån resturang så finns ingen där som kan ta hand om detta.

Och sen att jag är gravid i vecka 22 nu också för den delen det gör ju sitt också som sagt om man säger så

då också.

Men man får se vad mammsen tycker och tänker om hon vill att jag kommer över ett par dagar eller inte.

Men tänker göra det onödiga att bara kliva av baltic princess och så är hon inte där det kommer jag inte upp skatta.

Sen så nu senare på kvällen så skickade hon plötsligt ett sms till mig och frågade hur jag mådde sa att det var helt okey så drog hon upp att man ska klappa magen och sjunga och prata med den.

Bara för juha inte ska bli rädd och orolig stressad,men hur lätt är det när man har pappa som också

skrikitgt åt mig som nån galning och jag har fått prata högt för han ska höra var man säger  också

han har inte haft sina extra öron på sig nu dom här dagarna som irritera mig ganska mycket och att man måste prata så högt så att är rädd för oroa bebisen också.  

Det är det sista jag vill nämligen och inget kul alls och prata speciellt mycket med magen på kvällen också gör jag och klappar den även om jag klappar den flera gånger om dagen så klart också.

Nu ska jag gå och lägga mig också så att jag orkar upp i morgon

 

sen hoppas på inget ep anfall när man lägger sig en stund om inte kompisen ska ha sjö frukost så klart för då blir det efteråt i stället.

Och sen lite bebis kläder också och något tillbehör såg att det fanns nappar från 0-6 månader gamla bebisar.

 

Nuska jag sova hejdå och god natt

 

PS: skriver jag sen finland ankomst eller likande så är jag vid sommar stugan eller annars blir det dagen där på som jag skriver för då ville inte mammsen att jag skulle komma.DS:

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards