Alla inlägg den 15 september 2014

Av anonym anonym - 15 september 2014 22:24

god kväll mina goa läsare här!! Vaknade elva finsk tid trött gravid ,hade klivit tidigt upp också på morgon hemma igår vid fem hade nog räckt kvart över sex egentligen.


Men kompisen ringde vid fem tiden eller som är egentligen barnets pappa som vägrar inse att förhållandet är slut tyvärr vet ej vad jag ska göra för att få honom att inse/förstå detta  har ju redan en kille på gång han jag har berätta om nu ett antal gånger mitt hjärta.


Vad jag har gjort i dag här vid villan är rensa gran ris under 2 granar har 2 stycken granar kvar nu orkade inte med båda eller alla granar har ju en i magen också som tar energi och ork min lilla son det.:)


Men fortsätter i morgon så får man se vad för uppdrag man får här näst åkte ju hit för min mammas skull efter att hon hade ont i hjärtat i 3 dagar också,som min näst äldsta syster berättade för mig som gjorde att jag tog detta alternativ till detta plus knappt några grannar kvar här nu när det är höst också.


Men mammsen var modig som vågade ännu att bada kanske jag också hade om jag inte hade blivit hostig och lite snuvig.


Jag har nästan somna i soffan ett par gånger också till och med men fått förklaring på varför gradiviteten som sagt som påverkat när bebisen sover påverkar det mig samtidig har sonen ännu i magen.


Och svinont i vänster arm till ringarna jag haft ont fått vila den mycket underdagen.


Hoppas på den mår bättre i morgon som sagt så man kan fortsätta rensa granriset och se om jag får igång nätet på min krångel dator också så att man kan lägga ut en bild på rensadet . :)


god natt på er o sov så gott också


Så får vi hoppas att min arm mår bra också


I morgon för andra uppdrag mm.



Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards