Alla inlägg den 16 september 2014

Av anonym anonym - 16 september 2014 23:00

god kväll mina läsare!


Vaknade runt 10.53 finsk tid så man hann dricka kaffe med mammsen,satt ute på bjarnes veranda och njöt  av den sen när solen försvann bytte jag.


Armen mådde bättre i dag men inte så att jag rensa klart gran riset kanske i morgon.


Men vi bestämde oss för att åka in till nummela och till butiken tokmanni och hittade en massa kläder på rea byxor flecetröja t shorts nått för magen att växa i blir väl hemma byxor sen när lillen har kommit till världen som sagt alltså mysbyxor/hemma byxor.


Skadar alldrig eller precis så klart.


Men saknar mitt hjärta mycket inte hört av honom som blir stöd person låtsas pappa i mina ögon men för hans skull stöd person och som han tycker är ok.


Men är det nått på gång så är det .


Inte glad att barnets pappa sa ordet älskar mig till mug ombord o gav mig en pussar innan jag klev av och inne i taxfreen som jag inte äns besvarade bara torka av dom i stället.


När han dessutom vet om att jag är intresserad av mitt hjärta och inte barnets pappa.


Ser barnets pappa som en kompis och inget mer plus för ung för mig vill ha mitt hjärta som är 8 år äldre än mig och ingen barnrumpa som barnets pappa.


men men slut snackat om barnets pappa nu måste han börja acceptera att det är inget mera vi el kommer att bli igen för förhållande ska fungera måste båda ha känslor till lit till varandra annars funkar det inte då blir det ju att man utnyttjar i stället om bara den ena har och inte andra personen.


plus person kemi är viktigt som jag och mitt hjärta har.


Vad som händer i morgon får man se snackade lite om att plocka svamp kanske bada bastu om jag orkar sen som jag sa tidigare mår vänster tassen bättre tar jag bort det sista av granriset var rena plågan igår hela kvällen visste inte hur jag skulle ha armen när jag sov.


Hoppas på bättre i morgon men en promand blev det runt kvarteret i dag blir i morgon också.


Samma sak med t tröjorna också så klart ha något att sova i hemma sover jag naken hos mina föräldrar men aldrig när jag är borta man kan aldrig veta som sagt hur och okännt folk nej tack.

Saknar mitt hjärta mycket inte hört av honom på länge nu eller några dagar skulle vara nivå om han ville komma till sommar villan nästa år.


Men boka om kryssningen.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards