Alla inlägg den 18 september 2014

Av anonym anonym - 18 september 2014 22:45

god kväll mina läsare!


Vaknade i morse av kramp i vaden och lyckades massera bort det tack och lov .


men klev upp runt 10.53 finsk tid alltså 09.53 svensk tid.


Hade fått sms av barnets pappa som visst inte gett upp hoppet om mig.


Fast jag har gått vidare har ju aldrig riktigt haft älskar dig känslorna för honom.


Men fattar väl nån dag fast det är väl något som han borde ta en funderade på.


Denna dag har vart bra och fin och runt 19-20 grader varmt men vinden har varit kylig.


så vi åt frukosten inom hus lika bra det  eftersom jag är på väg  och bli förkyld även om det har varit fina morgnar hit tills här vid villan.


Blev klar med mitt uppdrag igår när det gällde gran riset och fick ett nytt uppdrag här och det var att kratta tomten.


Som jag gjorde en stund eller som kände att jag orkade så klart närmare.


vi åkte till veikkola för några ärenden mammsen skulle till apoteket sen antingen s-market eller till k-citymarket och handla favorit vaniljsås som tyvärr ej finns i Sverige.


Grann frun r.p kom förbi också frågade hur jag mådde misstänker att hon har fått veta om min gradivitet eftersom hon klappade mig ömt och försiktigt på magen också och då kände att det kittlades lite så bebisen reagerade på detta med den öka klappandet på min mage.


fick ett glas färskpressad apelsinjuice av mammsingen.


Var lite syrlig denna gång än den igår och i förgår.


Sen tog jag och började kratta tog det som jag också orkade inte anstränga sig när man är gravid.


Men jag lyckades få halva berget från barr  plus över blivet granris också som jag inte hade upptäckt när jag höll på med granriset.


Men av den här barr rensingen är jag nu nästan helt klar lite fram för bastun och bergsgången vid lillstugan och ner till garaget också på ett bergs slutningen sen är jag klar med det .


Sen helt klar  med detta plus hjälpt mammsingen med att jag flytta in diskbänken.


Middagen grönkåls paj och blåbärs paj senare mumma.


Nyheter och sen film  men nöjd att jag vart ute i stort sätt hela dagen.


Och som pricken över i ett med pricken över i som hette bäst före


Sjöng för bebisen och klappade magen också:)



Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards