Alla inlägg den 19 september 2014

Av anonym anonym - 19 september 2014 22:37

hej och god kväll och hälsningar från villan!


Den  här natten sov jag inte så väldigt bra vakna sov i stort sätt hela natten vakna med ett kraftigt ryck och pulsen var ganska hög samtidigt också,vakna av att jag hade tagit tag i mina bröst med ordenligt tag .


Men sen börjar lillan att göra väsen från sig så låg och sjöng för honom ungefär kvart och klappade magen .


Men klockan 09.53 gav jag upp klev upp då mammsen höll på med sin frukost och frågade hur jag hade sovit bara säga som det var utdåligt och på någotvis hade hon kännt på sig detta också.


Hur vet jag inte men stämde i alla fall.


Mammsens hustomte v var och hjälpte henne med perseningarna på verandan eller lägga tyngder närmare så vatten och såna saker inte ska förstöra denna veranda.


Och vad jag har i stort sätt gjort hela dagen är att bli klar med berget,från barr och sen blev en time put också.


Och då bestämde jag mig för en sak men det är bara få mer reda jag har nu en kille som jag är intresserad av och som är mitt hjärta som ni vet.


Men det jag blev nyfiken på var hur mycket kan barnets pappa offra sig med att få tillbaks mig så som test så valde att få se ändring  angående hans ilska.


Kändes som ett bra test på honom med tanke på betende och hans ilska med tanke på att små barn tar efter även om jag kommer se till att det finns uppsyn när pappan och barnet träffas jag litar ju inte alls på barnets pappa som sagt.


Fick man välja skulle jag bryta kontakten med han och som jag också vill så klart har ju en familj som är rädd för honom precis som jag på något vis.


Men mitt hjärta vet jag kommer bli en toppen person för lillan lugn barnkär vet hur man hanterar /handskas med barn så blir nog bra det.


Mitt barn ska vara i trygg o säker miljö och inte som hos barnets pappa otrygg miljö som det är hos honom.

Så detta tog jag mig en funderare på innan jag fortsatte med mitt krattande vid närheten av brunnen

sen kom det någon ridandes njuter verkligen av att höra ljudet från hovarna mot grus vägar.


Sen hörde 2 kompisar av sig till mig fråga vad jag gjorde och hur man mådde så klart.


Vid ,15.00 kände jag mig klar med krattandet för stunden som jag var,middagen var i gång jag lagade salladen men kände jag käkade lite för mycket  var ganska mycket middag för mig.


Indisk gryta med lök paparika morötter vitlök,röd chilli kardemumma ris och nån spenat med pinjenötter och grönsallad nektarin tomat citron basilika men spräng mätt precis som mammsen också och choklad glass på som efterätt.


Sen åter gick jag färdig men gårdsplanen och Vid bilen sen beslöt jag för var klar med dagen.

Så blev det ett av slutade bastubad ,:) ordentligt svettig i bastun kände att det behövdes också :)


Och dobido och skavlan på tv som vi sen tittade på som avslutingvis denna dag.


Morgon dagen är ännu svår och säga hur den blir sistaa dagen här på söndag åker  vi hem.:)


Men jag har haft en bra vecka och fått här vecka här.

der lägger jag på måndag kommer åt min dator då användt mig av mobiltelefon här.:)


Tog med stora bär bara men kom på att den bara strular vill ha en bygg större minne o hårdisk och samlar ej med damm snabbt som min bärbara gör nu.


nu ska sova nu känner jag.


God natt










Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards