Direktlänk till inlägg 4 november 2014

Gravid Vecka 29. Vart på shopping men till mig, och sen till min syster.

Av anonym anonym - 4 november 2014 22:59

Hej och God kväll!

 

Inget vidare väder i dag har rengat i stort hela dagen i dag, med 2 gånger uppehåll om jag minns rätt i alla fall inte helt 100 på det för att vara på den säkra sidan.

Var med mammsen upp till Fridhemsplan i dag,för att hon skulle köpa en ryggsäck som hon ska ha som handbagage till new york (ändå lite trist att hon inte fråga mig om jag ville komma med )

Så där efter in till H&M som är min favorit butik i stort sätt, för att kolla på lite mera varmare mössor till lilleman.

Om det är kall så är det ju bra man vill ju inte att han ska frysa, kom på att man kanske ska köpa en åkpåse också till honom för att ha försäkerhets skull man kan ju aldrig veta som sagt.

Då menar jag mot våren som sagt.

Men i dag valde jag att köpa något till mig har inte köpt något sen maj/juni och i början av denna oplanerade gradivitet,med en våldtäcksman som jag nu mera säger för det är han,antar han planerade medan jag inte alls gjorde det närmare med den rätta eller den som jag har nu ett förhållande och han som jag har berätta om tidigare.

 

Mamma topp har jag köpt till mig och sen 3 par mamma leggins,och 2 lång ärmade  tunikor (mammsen köpte)

och 1 par mamma byxor som min mamma stog för också och mamma trosor som jag inte äns nu använder.

Inom mamma kläder alltså.

Medan jag själv har köpt några av dessa plagg.

 

dom 3 mamma leggins, och 2 t tröjor ,  den gröna toppen det var det jag köpte i april/juni som sagt.

 

Men i dag köpte jag en svart t tröja som jag blev väldigt nöjd med i alla fall även om det är t tröja för amning men det är sak samma vem ser att det är amings t tröja om man inte drar upp den för att mata lilleman.

Med tanke på nästan alla över delar man har köpt börja bli lite för smått när magen blir större sist var den runt 28 cm och innan dess 25.

 

Och själv klart skulle mammsen börja tjafsa med mig också angåenge skärholmens mvc också och hon som jag har gått hos nu i 7 månader är ju i vecka 29 nu.

Men efter att jag tog det är personliga om gymmet så känner jag att jag inte vill prata med henne och tycker att det räcker med att ringa dit och säga att dom ska skicka över papperna  till min nya på den här mvc.n som jag nu har flytta till.

Och mammsen tyckte att jag skulle prata med henne som skött min del av gradiviteten men det där måste jag få bestämma själv som sagt om jag bara ringer och säger ,eller prata med den här som gjorde att jag tog personligt om gymmet och som inte tänkte sig för.

 

Så ringde min näst äldsta syster i dag, till mammsens telefon och ville prata med mig frågade om jag ville komma på middag hos henne, och eftersom jag inte har varit där på ett tag så sa jag att det gör jag så gärna  få lite annan mat än det man själv lagar, och äter av det som mammsen lagar och betalar för.

Så tog och åkte men var hem och bytte kläder innan dess hade rätt så varmt .

Köpte kaffe hos till syrran eftersom hon bjöd mig på middag så bestämde jag mig för att bjuda på kaffet känns mer justare också.

Var in till ica och köpte det ,plus försökte ringa Mvc.n i skärholmen men då hade dom ingen mera teletid och ville inte säga mitt person nr ,eller mitt mobil nr på tunnelbanan man kan ju aldrig veta som sagt om det är någon som snappar upp det och tar reda på vem man är.

Så valde att ringa i morgon,ska gå in på deras hemsida och kolla så man ser att tiden är rätt så det inte blir som i dag eftersom jag ska till nya stället nu på torsdag.

 

Nå runt 15.30 var jag hos min syster, handla kaffet och sen hem till henne .

Så hade hon packat en påse och sen hitta en bebis filt som jag fick och sen ta med mig se om jag hittade något av det som jag ville ha,och det var 4 saker som var perfekt också.

3 mössor i varmare material men tyvärr när lilleman blir äldre, och sen en underbar ljusblå bebis filt också som man kan ha i vagen.

Det var ju kanon eftersom jag kollade på lite tjockare mössor samtidigt när jag köpte min t tröja.

Ska lägga ut bild på det som jag fick.

Och sen på våldtäcksmannen ,inte ansiktet men hur han ser ut när han suras och sen när leker med gosedjur och visste inte ens att jag bilderna på honom eller.

Så 2-3 bilder som han inte ens vet om bestämde mig för att skicka dom till mina päron också så dom fick se hur han blev.

Tyvärr måste jag säga att är ett av hans samuraj svärd med som ligger brevid honom för att han skulle sitta och skära sig.

Men inget blodigt bara hur hans betende var för att vara 28 och i stället som en 12- 13 år.

Innan jag fick veta sanningen om honom via hans morsa för att var för feg för att tala om sanningen.

 

Men börjar med det jag köpte och fick .

 

   

Min nya tröja.       en bebis filt jag fick av syrran

 

 

Dom 3 mössorna

men när lilleman är äldre.

 

Det andra har jag ej hunnit kolla igenom ännu som jag fick med mig men ska göra det i morgon.

Men haft en trevlig även om hon gjorde mig putt när hon började säga lite negativa saker om min vännina som blir gudmor hur kan en sån som min vännina vara naiv hon har ju ända 7 barn 4 egna och 3 bonus barn jag skulle säga erfarenhet och kunnighet och inte tvärtom så det gjorde mig sur och lite sårad samtidigt men lyckades behärska mitt gradivitetshumör.

 

Men här kommer bilder på denna äckliga våldtäcksman som jag tog i smyg först den ena 18/5 maj

2015 när han har samuraj svärdet brevid sig.

Och sen två bilder från den 18/5 maj när han sitter och leker med gosedjur  och ingen av dom här bilderna vet han om bara mina föräldrar och min familj.

 

           

15/5 maj 2014               Leker med gosedjur

                               18/ maj 2014

 Och detta ska vara person på 28 år och leker med gosedjur eller sina 2 elgitarrer som kostade 10 500 kr st eller sin dator ännu och så här beter sig inte 28 person

som nu har förstört för sig själv och gjort bort sig med att ha sett mig som sen flickvän och våldtagit mig för att få mig gravid inte.

Och jag såg denna våldtäktsman som bara kompis och hade aldrig älska dig känslor för honom som han vägra acceptera .

Ja mina läsare så var hans betende,och har motvillig kontakt med hans morsa också.

Och fick veta sanningen också om att han hade Svår autism och förstånds handikapp och kunde se /acceptera vad som är sant eller acceptera saker.

Nu vet ni  mina läsare lite mera om denna äckliga våldtäksman som man har  haft med o göra i 8 månader.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards