Direktlänk till inlägg 5 november 2014

Gravid Vecka 29. Ringt till Mvc.n i skärholmen, tror nån eller fundersam ha hacka sig in på en av mina medlems sidor, Orolig över min älskling, och saker jag fått min syster

Av anonym anonym - 5 november 2014 22:51

Hej och hallå mina läsare!

En dag som denna tog jag det lungt helt och hållet kände att jag behövde det,först för lillemans skull, sov ganska dåligt i natt också för den delen, hade jätte svårt och somna i stort sätt om man säger så då.

Det blev en aning för mycket kaffe hos min syster igår och som jag har dragit ner på också med 1 kopp om morgonen också så länge man är i gravid.

Men somnade till slut halv fem ungefär men blev väckt ungefär 09.30 första gången av nån sop bil plus också nån som nöp till mig i tån.

Men kom upp vid 10.00 sen dröjde inte länge innan min mamms kom in och började påminna mig om att ringa mvc.n som smått gjorde mig upprörd.

Eftersom vi har lite olika åsikter där om detta med jag ringde bara för att säga att jag flyttar till här på fridhemsplan vill eller orkar inte länge åka 35 minuter ett möte där jag sist blev personligt sårad  som jag har varit ganska upprörd men ändå lyckats behålla mig schak i alla fall vill inte skrämma lilleman.

Men ringde dit ungefär vid halv ett och behövde inte vänta i kö så länge eller, skönt det också så klart.

Så nu är det gjort kanske inte så glad när jag fick höra om att pekpinnen kanske skulle ringa upp mig om det var något viktigt så klart eller något sådant som jag hoppas det inte är eller att hon har.

Men är glad nu att jag 10 minuter gång avstånd där jag bor  än att åka till Alvik med gröna linjen sen vid Alvik byta till tvärbanan och Liljeholmen och sen där i från till Röda linjen och Norsborg och hoppa av vid Skärholmen,sen sitta och vänta 1 halv timme på mottagningen och lyssna på en som tror att man kan noll om mat,och skicka med patetiska papper,och sen snacka strunt om gymm som är en del av mitt liv helt ärligt har ju i stort sätt tränat sen jag var 15-16 år.

Och en som inte tror på det och har mage att kasta ur sig,fast min mamms satt brevid och sa hur vi äter hemma så kände att det var en förnedring och tog personligt åt mig också.

 

 

Sen rensade ur kartonger men skönt att det är gjort precis som min shopping vagn också som jag har  som nu kan tas till mitt förråd också så klart där jag har alla mina saker och plus saker som gå igenom också för den delen och vad som ska slängas men känner att det kommer bli en kartong i taget kommer inte orkar med alla på en gång det vet jag.

Med tanke på min gradivitet och är i sista fasen nu också och lite att planera ännu men kände att jag behövde tag en break från planeringen nån vecka har lite möten att tänka på samtidigt också för den delen och sen blir det att titta på vagnar i slutet av månaden/nästa månad nu har jag ändå fått priset av mammsen på var det ska vara på så kommer jag nog säker hitta den som jag vill ha eller närmare har, men billigare.

Tog ett snack med min papps också om det här med  vagnar och vad som är klokast om det skulle vara  från 0-2 eller om det skulle vara en vagn från 0-3 och vi kom båda fram till   att det skulle vara bäst så kan lägga undan den men då har ju den några år i alla fall innan man måste en annan variant av vagn för den har blivit äldre.

 

Men ska börja undersöka nästa vecka mera om detta i alla fall med vagnar.

 

på efter middagen så tog jag och virkade lite också fortsatte med vinter filten vill ha den helt klar som sagt.

Och hoppas på ganska fort som möjligt också.

Sen bestämde jag mig för att ta bort våldtäktsmannen mamma från min kontakt sida på Fb kände att jag inte var till freds på något sätt,i bland känns som att det är något som /hon att jag ska komma tillbaka men tyvärr det köper inte jag.

Kände att jag behövde berätta för henne hur jag och mitt    hittade tillbaks till varandra sen bryr jag mig inte om hon att jag har varit otrogen eller inte,men det är ju jag som vet sanningen om det hela sen jag träffade denna våldtäksman på nån dating sida.

Hur människan har varit och behandla mig  dessa 8 månader, och våldtog mig , visst ända jag som är glad över är att jag får en liten bebis att pyssla om i alla fall om dagarna i alla fall så det är det ända positiva.

Men i alla fall för att komma till freds så tog jag bort nu henne där i från och nu känns det mycket bättre också inte ens dåligt samvete eller.

Närmare tvärtom helt ärligt känner att jag nu dessa sista 2 månader behöver vara till freds också inget att behöva reta upp mig på eller.

Och som jag sa till mitt     när jag var och handla min keso och jahti korv  detta.

Detta skrev jag då till honom också för att få honom lite insatt i detta som en kontakt person visst pojkvän till mig men angående lilleman blir det kontakt person så att dom lär känna varandra.

Och att jag har min vännina eller gudmor till min son som kan ta hand om honom 1 natt i allafall när jag hos mitt    i fall om jag skulle få ett anfall och vet inte hur han skulle ta detta med att jag har med lilleman till honom så klart.

Så då känns det bättre att ha honom hos sin gudmor en natt men det är ju viktigt att lilleman och mitt    lär känna varandra som sagt som mamma ser jag det så.

Men har varit lite orolig över saker men dom känner jag att inte vill skriva om lite mera privata saker också.

Har en lille man som nu håller på att sparkas i magen  men ska strax sjunga för honom lite också så klart.

 

och göra mig i ordning för sängen med tanke på att jag somnade halv fem på morgonen fattar inte hur.

Men fick  höra att äldsta syrran skulle komma hit och näst äldsta var ej glad  över det eftersom den äldsta inte ännu mår bra är manodeppresiv som sagt.

 

Ska väga mig i morgon på egen hand inte gjort sen april tror jag innan jag ska till nya mvc.n i morgon om det nu var rätt dag eller om det var nästa torsdag inte helt 100 % man får se.

Nu ska jag krypa ner god natt på er läsare

ska bara nu lägga ut 2 sista bilder som är till lilleman som jag fick av mina syster i går.

Vikten kommer jag skriva in här på mammabloggen eftersom jag ser den på egen hand och kan hålla mig lugn .

87,3 var min vikt innan jag blev gravid med våldtäksmannen i alla fall och nu gått upp 14 kg.

 

 

nu kommer dom 2 bilderna  av det som jag fick av min syster än bara filten och dom andra 3 mössorna som jag la upp i går tillsammans med bilderna på våldtäktsmannen.

 

   

2 slipsar och 1 till mössa men det är mer när lilleman är äldre.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards