Alla inlägg den 5 januari 2015

Av anonym anonym - 5 januari 2015 21:49

Hej och god kväll!

 

 

Pappsen kom in och väckte mig och sa att jag hade fått en present av hans första fru var det i från och det var verkligen överaskande också måste jag nog säga att det var 10 000 kr totalt höll på att tappa hakan nästan när jag fick veta detta också så klart.

Men små retade pappsen med att nu är allt avundsjuk  märktes nog att han låtsades att han inte var det men syntes.

men det ska gå till bebisen, en del och sen till mig också.

Nä så det var en chock summa men väldigt glad över den summan för den delen också så klart.

Var till ica maxi med systersonen och handla och vi bestämde oss för att laga egen middag,på vägen till butiken.
det är nog första gången som jag lagar något på 1-2 ,månader antingen så har jag ju levt på antingen det mammsen lagar eller köpter fixa ihop själv sallader.

Så vi valde att laga chicken tiikka masala till oss i dag.det blev bra.

Hemma sen kollade vi på jackass 3 måste nog verkligen eller kan säga så här.

Visst  jag gillar det  gänget men tyvärr går dom för långt med vissa saker som exempel.

Dricka annans svett, eller åka bungyjump i holken (baja maja) som inte är tömt så vid såna tillfällen kan man få kväljningar i alla fall och tycker att där går dom över gränsen,men dom gör roliga saker också så klart också förutom såna här patetiska saker.

 

Detta har jag nu förberett mig på i alla fall när jag var och handlade med systersonen.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards