Alla inlägg den 6 januari 2015

Av anonym anonym - 6 januari 2015 23:06

Hej och god kväll

 

 

Vakande helt snorig och snuvig antar jag är på väg att bli förkyld nu också för den delen.

Tog en promenad med mammsen i dag lite mot min vilja var det också så klart, är inte direkt så road längre att vara ute och gå med henne precis.

Men hon berättade för mig att hon min papps första fru ville att vi skulle komma dit till tenneriffa i maj när hon fyller år.

Hon skickade ju mig runt 10 000 kr i present till mig och bebisen.

men i och för sig så skulle det känns juste mot henne då att komma dit även om jag hatar att flyga eller vill flyga.men med tanke på att hon skickade mig 10 000 kr så  känns det mera rättvist att göra så.

Men grymt svinkallt var det på promenaden i alla fall, även om det var noll gradigt så kändes det som om det vore runt 2-3 minus grader kallt.

till och med lite kyligare än det till och med också.

Systersonen skulle i väg på sin träning i dag senare också men höll honom i sällskap en stund sen var det middag.

Och min vännina på den här mamma sidan som jag har gjort mig medlem på hade hört av sig i dag så man önskade god fortsättning och man berättade lite om hur det går här hemma, och när förlossningen är planerad också och hur den ska gå till mm.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards