Alla inlägg den 24 januari 2015

Av anonym anonym - 24 januari 2015 22:05

Hej och hallå!

 

En bra dag även om det är utan en bebis fortfarande,i går hade han världens gympa i magen på förmiddagen och sen på kvällen,men i dag har ännu hållit sig lugn och det är ju alltid positiv tyckte att mammsen skulle få lite lugn men lite hicka har man kännt av under dagen i dag.

Men det här med hickan tycker jag är lite mysig på något vis,men kan förstå lillenman också nu när han ska komma ut när som helst också så klart som min bm sa att dom håller ju på övnings andas och då är det lätt att dom får hicka också.

Hade ännu en konstig drömm i natt går inte att beskriva helt ärlig, har haft 2 nätter i rad konstiga drömmar.

Mammsen och jag tog våran promenad blev ingen i går eftersom hon inte mådde bra i går behövde vila mm hade visst snarka bra så att hon hade blivit tokig nästan och väckt mig 2 gånger till och med.

Promenaden gick väldigt långsammt men det gör inte så mycket huvudsaken är ju att man har rört på sig och fått frisk luft som sagt.

Tog en bild i rålis parken mot vattnet, och sen var den sjunka  båten ännu kvar också så man undrar verkligen vad som har hänt med denna canning eller vad den nu hette kommer inte ihåg.

Men man får väl hoppas på att den bärgas i alla fall annars är det ju skummt.

 

Så här blev den bilden som jag tog, mammsen och jag började babbla lite om sommar villan att man nästan var sugen på att åka dit  när det var sånt här väder ,jag har ju mitt presnet kort som gäller ännu som man lika bra kan utnyttja regjulärt också och inte bara som kryssning.

hemma sen blev det att tvätta håret och städa ben och under armar mm.

Bad kompis dra åt skogen också trodde han hade fattat sen sist när jag berättade om att jag hatar tjat och sen när det är bara okey kan jag få ditt nr bla bla så är det ju inget kul alls.

och ordet tack  också,så nu hoppas jag verkligen att kompisen tog bort mig från sin lista på fb.

Har smått börja ändra i min matkost nu också bröd har man knappt ätit nu på 14 dagar till frukost och inget bröd,och lunchen är en avokado

sen middag och sen kväll så är det filbunke.

Så får jag känner att jag har energi till saker som matlagningen även om det bara bli 5 ingredienser så.

Ska börja som vanligt sen köpa så man har 2 olika rätter att välja på och sen på willys som jag kommer att början handla på.

Och blir underbart att komma i gång med träningen igen också går inte verkligen inte att klaga.

Tack vare en kompis till mig som berätta att hans kompis hade gått ner  runt 12 kg efter hade fått sitt barn peppade mig ännu mera.

Och sånt gillar jag för det är ju det som håller mig i gång och hoppas verkligen på att komma i gång med gymmet snabbt också så klart.

Det är något som jag verkligen längtar efter helt ärligt vagn promenader och gymm.  

Så på kvälls kvisten blev det att ta och ha ett lite nagel spa,har ju inte biti på naglarna nu sen mitten av december och ska nu verkligen försöka hålla det också även om det är kan vara svårt.när man har bitit på naglarna i så många år.

Och nu små snöar det också igen.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards