Alla inlägg den 2 februari 2015

Av anonym anonym - 2 februari 2015 23:16

hej & god kväll mina läsare & nya läsare!

en natt som var ganska knepig på sätt och vis min älskling skrek i nästan två timmar på natten hungrig som ett djur också var han min sötnos.

vakna halv nio i dag och ammade min snutt så kom en barnmorska in i dag väldig trevlig och rolig samtidigt också senare kom dom som förlöste mig tyckte väldigt mycket om dom också fick kramar av dom 2 också och var bara höra av sig om det var något som jag fundera på eller hade frågor om men dom tyckte fortfarande att det var en strong insats av mig med att säga herregud och 2 st aj aj så var det klart dom kollade ju i trosorna då hade det inte hänt nått men efter  aj aj så ropa ju mamms att kolla igen så var det dags att klippa upp trosorna så var ett litet huvud där behövde bara krysta 1 gång så var lilla älsklingen ute.

men vart skönt och bara vara här ta det lugnt blev erbjuden en dag till som jag tacka ja till och mycket för amningens skull att lära mig den också mera så klart, har verkligen vart en fantastisk upplevelse det och många i personalen vart gulliga .

är så stolt över honom känns fantastiskt också även om det var mycket känslor inblandat i gradiviteten.

Bara sjukhus maten som jag vägra äta antingen över kokt pasta eller halvt hård pasta så papps har alltid fått ta med sig eller från cafet bara frukosten som jag har kunnat äta med bra aptit också.

Men blir skönt nu att få komma hem och vagn promenader men lill älsklingen.

hoppas jag pallar amningen i morgon har så ont nu nästan vrålat även om det är nån hjälp pip har ej direkt bröst för amning eller precis.

men min lilla sötnos är både rolig och stark av sig också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards