Alla inlägg den 6 februari 2015

Av anonym anonym - 6 februari 2015 22:58

 

hej och god kväll

sov som en prinsessa i natt tyckte jag inget läckage på lakanet från brösten sen jag köpte amningslinnen igår och satte in dropp kuddar så man slipper läckage så nästan ut som att man kissa på sig nästan med andra ord.

när jag hade mata min lillkille så bestämde vi oss för att gå ut på promenad med min älskling bytte blöja innan och så pratade vi om att gå upp till fridhemsplan mammsen skulle lämna några ljudböcker på bibblan och jag skulle till akademiska bokhandeln där jag köpte en bok för lilleman som heter mina första år man kan sätta in bilder mm.

plus köpte en kalender enkom för min lilla älskling angående BVC eller något annat som behövs och ska göras också så klart och sen har min egna så klart som är till för mig är bra på att blanda ihop saker annars.

min farbror ringde så trodde jag att det var syrran och blev lite små stressad hade lagt lillskrutten i vagnen och stoppa in honom i sin overall men glömde att sätta luvan över huvudet eftersom vi skulle och att jag få stå och vänta  att mammsen skulle komma och bad mig gå ut under tiden då det stressade upp mig lite och fick mig smått irriterad också men gick snabbt över också så klart.

så mammsen fick snabbt fixa till overallen så allting stämde och som det ska se ut så klart men sen började vi gå i väg mot Fridhemsplan för bibblan och sen där på till bok handeln där jag köpte mina första år boken till min lilla sötnos och kalendern och speciell penna för den kalendern också vill vara en bra mamma och skäma bort honom lite men inte för mycket eller.

men vart vackert väder hela från Fridhemsplan gick vi via lamp butiken måste byta lampa inne hos mig så att jag kan ha min lilla skrutt inne hos utan att den lyser rakt i ögonen på honom men lampan som jag verkligen tyckte om låg på 1500 kr så det var synd men hittar säkert någon på Ikea som kommer att passa det känner jag på mig.

där efter gick vi ner till rålis och gick via den vägen lindhagens gatan till Ica maxi och där jag hämtade ut mitt paket som min systers pappa och fru hade skickat till mig och promenerade via Kristineberg hem men var ute ett redigt tag i allafall och hjälpte MIT min värk i magen man blöder ju som bara den nu efter förlossningen.

 

böckerna man ser är dom jag köpte i dag på bokhandeln nöjd med dom också så klart är jag också inget att neka till hela summan gick på 420 kr men det var det värt i allafall måste jag säga för min del.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards