Alla inlägg den 11 februari 2015

Av anonym anonym - 11 februari 2015 21:37

 

halloj!

en allt bra överraskande morgon för mig måste allt säga efter matat min lilla skrutt fått mitt glas apelsin Jucie som vanligt och sen ställde jag mig på vågen som nu visade 95.9  och totalt gått ner 10 kg blev jätte glad måste säga tog igår 2 promenader och sen i dag på morgonen blev det en och sen med mamms och min son upp till Fridhemsplan på lite olika ärenden och göra bland annat att köpa ett säkerhetsband till vagnen som hon från BVC fråga oss om vi hade på vagnen som ej har så det är något som vi ska köpa men var ju slut över allt man gick.

sen för min del var en till amnings bh som mitt ärende var och betalade 159 i stället för 199 om jag inte hade varit medlem på Lindex.

började sakna min sötnos i dag och tänka på honom och undrar hur det går med allting och hur han mår också så klart lite orolig över honom samtidigt också går inte att neka till precis.

och angående promenaderna så ska jag skriva upp resultatet  nu som jag har fått ihop i dag också.

 

 

duration 01:58:15

distans 7,47 km

av pace 15,47/km

avg speed 3.8 km/h

max speed 51,9 km/h

kalorier 448

ascent/descent 2066/2073 m

 

så känner mig nöjd och min första var runt 00:46:11 men morgon promenad det.

och lagom också för den delen också så klart tyckte jag  har ju en son som älskar att vara ute i friska luften det kan man nog verkligen så precis som jag Bara att hoppas fortsätter med det också.

och så småningom kom en granne till oss och fråga om hon kunde låna pengar av mina päron hon hade tappa plånboken el tappa den inte kul sånt precis men kom in en stund också pratade lite och kollade på min son också så klart.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards