Alla inlägg den 23 februari 2015

Av anonym anonym - 23 februari 2015 23:08

hej & hallå

vaknade på bra humör hade till och med turen att hinna äta frukost och hinna dricka en kopp kaffe innan lilleman skulle ha bröstmjölk jag slutade ju använda pluppen när han själv hittade min bröst vårta nämligen känns väl lite pö om pö om man säger så då.

så försökte vi ringa till den här enheten för faderskap och där själv goda äckel morsan till barnets pappa tyckte vi skulle göra ett test som gjorde mig grymt upprörd mitt beslut är att träff 2 gånger första gången våldtäktsmannen morsa och sen med våldtäktsmannen + våldtäktsmannens morsa sen kommer det ta lång tid innan dom får se varandra ångra nu t o m med att jag drog tillbaka anmälningen på honom till och med helt ärligt ska göra en ny men angående vapen som inte ens har licens på närmare inget på sånt på mm.

men fick reda i allafall på att jag får ensam försörjning på lilleman är överlycklig men förutom kossan till våldtäktsmannens morsa så klart.

var också till BVC i dag med lillen så vi hade en trevlig pratstund som tog ungefär en timme totalt men lillen hade gått upp i vikt ännu mera och fråga om prickarna och varför han i bland pillar vid ögat men allt var naturligt också så man kunde hålla sig lugn i allafall och man behövde inte oroa sig eller skönt det.

Och hade fått papper från Skatteverket och försäkringskassan angående lillen och vad jag ska få i barnbidrag mm och vilket datum undra lite när dom papperna skulle komma som sagt.

och nu till dom trista nyheterna också även om jag inte har känt personen i fråga så bra eller något sånt en av papprens riktigt goda vän hade dött i hjärt infarkt på lördagen och två dagar innan dess så hade dom träffas så det måste ha känts grymt konstigt också så klart.

annars varit en lugn hemma kväll kollat på jordskott var bra och hängde bra med i den också så klart.

och har kollat på blocket skrev till 4 st totalt så får man se om det kommer något svar denna gång annars köper jag i från nån butik känns det som att man kommer att göra men nu avvaktar jag några veckor efter dom här 4 som jag skickat till med tanke på hur min till lit är angående blocket Teneriffa resan är i maj så på det sättet är det ingen kris eller panik på det sättet.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards