Direktlänk till inlägg 26 februari 2015

En dag med blandade känslor

Av anonym anonym - 26 februari 2015 22:50


hej och god kväll!

En dag som känslorna har varit lite upp och ner för mig om man säger så.

och här är dom punkterna först 2 vagnar och började fundera på vad jag skulle med två stycken till eftersom jag riktigt hängde med.

men det var för att det var något fel hjulet som skevade lite och så hade dom beställt ett nytt och bara lagt undan den med skevt hjul så då hängde jag bättre med och kunde hålla mig lugn med grymt lätt att köra var denna så är nöjd och mammsen blev ju helt kär i denna visst lite överklass tycker jag nog att det var i den men men  den är snygg och fick höra av mammsen Ohh vad snygg den var men håller med om det nu.

Men kanske blir så när man är van vid en sort och sen blir det ny så blir man hallå vad har hänt.

blev en promenad med pappsen skulle nog säga en halv promenad sen började vi tjafsa så jag blev tvungen att gå i väg för att lugna mig och hämta några djupa andetag så det inte skulle bli värre som sagt  men inget som min papps förstog precis.

så gick hem med sonen i vagnen och halvt gråtandes som jag tack och lov lyckades dölja också för den delen, men trevlig promenad med mammsen blev det i allafall sen jag fick min son så har vi kommit närmare varandra på nått vis men har nog mycket med att göra att hon har stötta mig till 100% inom familjen och sen min underbara Skype kompis också som verkligen stötta o peppa mig precis som min sons gudmor.

och det andra som jag är grining på är att  mammsen hade visst bestämt träff i morgon med våldtäktsmannens morsa så kommer ta med mig pappret med anmälningen om det kommer att behövas att menar allvar blev verkligen riktigt irriterad men lyckades dölja det med tanke på hur mycket jag hatar honom som inte förstår något eller me kastade rakt fejjan på honom att han är sexmissbrukare och våldtäktsman.

våldtog mig säkert efter när man har haft ett EP anfall och då när man inte är klar i knoppen men kommer nog att göra en ny anmälan den jag hade sist verkade missförstå allting verkade det som.

men kommer nog att visa mig rätt iskall mot våldtäktsmannens morsa och vara igonerande också  och blir äcklad av dom i löjliga familjen som hon tillhör.

tänker mycket på min sötnos också börjar bli lite orolig över hur han mår egentligen med tanke på hans mammas plötsliga bortgång mm men saknar honom väldigt mycket gör jag helt ärlig Kanske ska försöka få med honom till sommarvillan en sväng nu nästa månad ha något annat och tänka på samtidigt också så klart än bara detta  men till hur han villan hade ändå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards