Alla inlägg den 4 mars 2015

Av anonym anonym - 4 mars 2015 22:19


hejsan!

har sovit kanon i natt måste jag säga väcktes kl 08:00 men det har mycket med att göra att systerdottern skulle komma hit i dag och visa sig i pyjamas & amningslinne nej tack plus rensa lite på stolar så det skulle se lite hyfsat ut.

Tog & amningspumpa på morgonen ville inte sitta och amma när systerdottern kom och nån kille antar pojkvän antar jag.

Hann äta frukost och få mina 2 koppar kaffe också & så for mammsens runt halv tio för det var tallinksilja dom for med det är bra att nån familjen är på min sida där att hålla lite mer klass o fräschare båtar än vad vikingline har förutom MS Viking xprs & MS Viking grace annars bara 1980 tal icke fräscha medan tallinksilja har nu ny renoverade färjor nu till hessa.

Bra att nån kör samma kategori som jag & glad över det också så klart.

Men det var kul att träffa henne  även om man inte har så bra kontakt med henne precis & trevlig pojkvän också tyckte jag även om han också bara pratade finska men såg väldig trevlig ut & fin också, fick ett stort smile när dom kom hade ju lilleman i famnen också som hon klappade försiktigt på också så klart.:)

Men sen vågade hon när lilen hade somnat och var lugn av sig men kan förstå henne jag var precis likadan när jag hade henne i famnen 1 gången precis som systerson men där var jag mera skakis när man rörde honom 1 gången i stort sätt.

Blev en promenad med lilleman och börjar känna mig lite otillfredsställd angående promenaderna hur man än försöker variera så känns ganska tjatigt & enformigt får verkligen hoppas att jag får börja gå på gymmet snart & börja träna & starta med lätt styrketräning så det blir lite variation på det hela men har redan sagt att jag tycker det skulle vara trevligt om mina päron också tog lite promenader med honom & inte bara jag non stop. :)

I morgon kommer denna förvaltare eller person som kanske tar mig som huvudman så man blir av med denna flaska människa som man nu har & som aldrig varit klokt eller så ma

n får se vad han säger & på fredag kommer en jurist/advokat hit så man går se hur det blir med allåt vågar inte hoppas på för mycket eller men återkommer med det i morgon. :)

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards