Alla inlägg den 14 mars 2015

Av anonym anonym - 14 mars 2015 23:40

   

Hej & Godkväll!

Hade inget dåligt samvete över meddelandet till våldtäktsmannens morsa närmare tvärt om att hon ska fatta / förstå hur det lilleman blev till visa vara 24 april som jag blev våldtagen visade det sig ( efter sett papper angåendet mötet om faderskap).

med tanke på hur patetiskt sjukt själv god våldtäktsmannens morsa är som inte vågar inse sanningen eller tar på allvar saker.

Men sov som en stock gjorde men vaknade av ont i halsen 😟 plus stel i käken var lite orolig att jag inte skulle kunna äta frukost eller precis eftersom i vänstra käke är helt stel har fått först stoppa in sked/ gaffel i munnen långsamt & samma sak när det gäller att tugga blir på höger sida det men får vara glad att man inte har världens värk i allafall.😄

Så dök syrran upp efter att ha ammat lilleman  bytt blöja på honom  för att kunna gå ut en sväng med honom.

Men skynda mig ut eftersom hon alltid ska låna pengar det ena till det andra säger en sak men så får man ändå inte tillbaka som jag skulle få i dag.

så skynda mig ut med lilleman & tog en 2 nästan 3 timmars promenad med honom i solen man ska passa på när solen är framme också man ska aldrig lita på vädret som jag insåg vid sommar villan några år sen regnade & åskade dygnet runt i nästan 14 dagar som man alltid gör där sätter sig i bilen.⚡️☔️

Men en behaglig promenad i allafall plus en lång runda också & lill älsklingen sa inte ett ända pip till & med förutom vid norrmälarstrand men då satte jag nappen i munnen på honom & sen höll kvar den tills han hade somna om sen var det lugnt resten av promenaden men vid Kristineberg ringde mammsen medan jag tittade på riddarna där som höll på & träna eller skulle börja träna.

Fråga om jag ville komma på en kopp kaffe med lilleman vid hörnet av lindhagens gatan  & få började lillen att skrika elever smått men gick ändå bra plus att jag har tagit 2 bilder från promenaden också .😄

Det är på några av riddarna & det jag valde att ta på cafet 1 cappucino & 1 underbar chocklad kaka med kola som glasyr & hasselnötter i & medan mammsen var & beställde började lillen att börja gnöla lite men blev tyst när mammsen tog honom & gosade lite medan jag fick dricka kaffet i lugn & ro.

Syrran var på väg att gå när vi kom hem så då var det bara att ta sig till amnings hörnan & kasta upp bröstet & ge lillen mat.

Medan pappsen värmde upp gårdagens mat till mig med började lida lite när papps tog honom från bröstet så att jag kunde äta.

Ordna naglarna också dags & göra det tyckte jag filat putsa bort gamla celler & olja nagelbanden & klippa lite också.

Tog fram paddan &  var in på hm.s hemsida för att titta på lite kläder åt lilleman & det jag tycker passar honom lite randigt Musse pigg neutrala färger bamse tycker jag inte om & inte lillemans stil eller tyvärr.

ska lägga ut bilder på det som jag nu har valt som alternativ som jag ska införskaffa nu också som passar nu & sen när vi ska till Teneriffa plus när det blir sommar.😜

 Jag är kräsen typ & köper bara det som jag tycker passar honom  men lägger upp dom bilderna i ett nytt inlägg plus beskrivning på vilket som är vilket.😀 

Sen 20.00 VR det dags för finalen av Melodifestivalen & tyckte rätt låt vann blev lite kär i den lilla gubben som han hade med i låten.

Men tycker om Måns också gör jag.

 

 

 

 

Av anonym anonym - 14 mars 2015 00:30

 

Här är en hel dress som jag också ska köpa 

  

         


pyjamaser med nalle puh & tiger några pandor också så det ska jag köpa.(men bamse är ute slutet)



     



      

Dessa bodyn utan ärmar & med armar är till sommaren & tenneriffa i maj.

Det här är sånt dom passar min son & det som jag vill ha & tycker passar honom också.

   

 

 






       

dessa ska jag köpa som lång byxor .

 

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards