Direktlänk till inlägg 18 mars 2015

Barnets Gudmor kom förbi i dag!

Av anonym anonym - 18 mars 2015 20:48

Hejsan!

 

Skrev från min datorn nu fattar nada av vad som har hänt här,när gäller att skriva från ipaden.

knappsatsen har blivit så konstig eller tagnet bordet.

Så i dag blev det datorn knappt användt på sen jag fick min lilleman nu men har mycket med och göra också att det inte längre finns program till den om den skulle paja.

Men i dag så blev det datorn.

Ska ändå ladda ner lite musik på min iphone också ,blir ju snart till finland 1 resa och sen teneriffa slutet av april 14 dagar.  

Lillemans första resa blir detta men via malaga först 2 dagar innan teneriffa men ser fram emot det.

Så från och med nu så blir det nog mycket resor men päronen hans momi och moffa som man säger på finlands svenska.

Annars var det trevlig stund med sonens gudmor som kom hir runt 09:00 till 11:40 tycker verkligen om att träffa henne och prata med henne också hon är verkligen en stött pelare för mig och viktig också för mig och min son.  

Och så fick man veta igen också att våldtäksmannen & hans självgoda nördiga morsa skulle komma på måndag som jag verkligen ogillar avskyr dom så mycket så går inte äns och beskriva med ord eller precis.

Men barnets gudmor kommer att vara med precis som mammsen och pappsen och syrran och sen barnets gudmors man också kommer så på det sättet känns det bra i alla fall.

En väldig lättnad i allafall tycker jag ju fler desto bättre för då vågar inte våldtäktsmannen göra något eller precis & förhoppningsvis ammar/ ger flaska så det går att ignorera bra "om det behövs".

nog med detta lite minnen pratade jag & min vännina om ( barnets gudmor)

om plugget och våran sjuka lärare också som visade sig vara pedofil & hade relation med nått barn & sen hade tagit ett pojke på  7-7 år från fillipinerna när det hade vart denna hemska tsunami där stackars barn vad mer kan man säga men hade visst nu blivit av med sin lärar licens & satt på kåken nu som han förtjänar som sagt.

 

Men blev ganska mycket barn snack hade lite frågor  också till henne så klart angående om nappar & rekomedera mig att köpa 2-6 månaders som jag nu ska göra ungefär lika 

  Många som jag har nu ska räkna i morgon bara också hoppas att man hittar en likadan vit med 1 rådjur på men ska spara ändå hans favorit napp den verkar vara viktig för honom också.

Men den själv lysande vill ska jag ha 2 par  & resten vanliga i större modell så får man se om han gråter/ skriker fortfarande lika mycket som han gör nu man känner ju sig maktlös/hjälplös när dom gråter & skriker.

längtar efter min stora sötnos också & får hoppas han hör av sig börjar bli orolig.

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards