Direktlänk till inlägg 20 mars 2015

Min syster som kom hit i dag!

Av anonym anonym - 20 mars 2015 23:35

   

hej & hallå!

vakna halv nio i dag & har fundera måste spara pengar nu till malaga/ Teneriffa resan i slutet av april & kläder som då kommer att byta på planet & vill ha en lätt klädsel som gör att man inte ska behöva gå in på wc.an typ en body ( kort ärmad)med byxor & ända sen man behöver göra är att byta till ett par shorts & ta av munktröjan som kommer ha drag kedja än att trä över huvudet.

det är nog en bra kombination också tror jag för den delen också slippa krångla plus köpa 2 bodys till redan köpt 4 så 2 till så blir det bra plus några 5-6 korta också så klart.

4 nya pyjamaser också fina strumpor också så klart.

men kläder våldtäktsmannens självgoda morsa kommer jag gå till nye to bye med vill inte ha något av dom mest min mamms som kommer att kämpa nu jag har fått nog egentligen är äcklad av den rasistiska familjen.

 

( inte för att det jag skulle skriva om nu kommer längre fram om detta)

Ett möte på måndag som egentligen äcklar mig utom ordentligt men bra att jag har support från min vännina ( barnets gudmor) & hennes gubbe så det känns bra.

 

Men nu tillbaka till dagen pappsen tog en promenad med min son så jag fick äta frukost lugn & ro sen när dom var tillbaka var det försöka amma sonen & samtidigt prata med pappsen om dagis & skulle egentligen vilja ha min son där som man har gått på.

Men han tog tag i bröstet lite & drack men sen ville ha närhet men bröstmjölken är helt ointressant för honom bara somnar i från det.

Blev att sitta nästan 2 timmar där med honom i famn med ett bröst framme i onödan  blev att pumpa sometime har nu gjorts i 3 dagar så den nästan har sinat bort nu till & med men men han har ju ändå fått bröst mjölk 2 månader bättre än inget alls så på det sättet behöver jag inte ha dåligt samvete.

sen kom syrran hit för att städa denna gång är det mitt kryp in som gäller så klart  blir bra tvättade fönstren i går.

så har hjälpt henne lite med att damma av & sen 1 kopp kaffe annars har jag haft en sovandes älskling på mitt bröst i stort så hela dagen. 😃

tyvärr blev det inget att gå ut skumt väder i dag mulet på dagen & ❄️Blanadat ☔️På kvällen & lets dance på kvällen men marsipan tårta.

har börjat prata med en kille som själv har barn också så man får se skulle ju samtidigt kännas bra att ha som veta hur man hanterar barn & hur dom fugerar plus som är äldre än mig så klart.

så angående min kropp som jag ska nu börja kämpa för att komma tillbaka nu också vet att dom 2 bilder komma placera sig över hej & god kväll men sak samma.😃

huvudsaken att dom kommer fram / upp på bilderna.😃

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Av anonym anonym - Onsdag 10 april 00:00

Minis sov smått dåligt jag sov också lite upp and xcðg Gubben ringde och kolla läget och sen kunde minis inte bestämma sig hur han skulle göra om han ville gå tidigare eller inte var verkligen up and down ö. Jag bestämde mig att städa och började ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards