Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Comeback till gymmet, irriterad för i morgon = när våldtäkts mannen & själv goda kärringen kommer

Av anonym anonym - 22 mars 2015 23:32

 

hej & kväll!

vaknade fel sida det måste jag säga att gjorde , & blev ännu mera grinig när jag såg att min papps inte hade tagit bort blöjan på golvet som jag inte var ett dugg glad över fick tag en blöj påse & sen slängde den till pappsen för han skulle ta upp den & slänga den i rosken som totalt strunta i. 😡

men fick lugn & ro angående frukosten åtminstone som jag alltid behöver för att var lugn om dagarna plus ta tid på att dricka kaffe & nu mera pumpa på morgonen försöker rädda bröstmjölken men fick ihop lite i allafall men ska nu allt försöka rädda den nu & hoppas att jag någorlunda lyckas men vågar inte hoppas för mycket.

Men sov inget vidare eftersom jag vet att våldtäktsmannen kommer hit med sin äckliga själv goda kärring till morsa "båda lika stora rasister" 😡.

Men det är min mamms fel som borde ha sagt att dom ej är välkomna & sen tror våldtäktsmannen att vi är ihop fortfarande tafsar han på mig anmäler jag honom på nytt plus kommer ignorera honom till 100% procent.

som jag kasta rakt i trynet på äckliga själv goda morsan att han har inbilla sig om att vi var ihop & sen utnyttja mig & våldtog mig för hon förtjänar att höra sanningen om hur jag såg på honom denna våldtäktsman & hur han förstörde det förhållande med den kille jag var intresserad av & ville ha också Plus blev tvungen att byta nr på grund av våldtäktsmannen 😡 Tänk vad såna som han kan vägra inse fakta vägra acceptera saker  vare sig om man grovt handikapp eller inte.

så i morgon blir det att sätta på sig 2 ringar som i stort sätt ser ut som förlovnings ringar på grund av våldtäktsmannen & det andra är hår förläningen på grund av äckliga själv goda morsan som äcklar mig lika mycket.

plus att jag inte köper hans bort förklaring med gå hos kurator när det är psykiratisk hjälp han behöver så det köper jag inte hör bara så för han ska försöka få mig komma tillbaka så han kan fortsätta utnyttja mig & fortsätta våldta mig.😡

Tack & lov att barnets gudmor & hennes gubbe kommer vara här & stötta mig det är jag glad över.

Men men berättar,mer om det i morgon men skit mår jag i allafall & förbannad att dom kommer.👎😡

Men men i dag var det en sån dag som jag inte visste vad jag skulle göra , mammsen ville ha ut mig på en promenad med .

'& men kände ingen ro i kroppen & inte tillfredsställd längre av bara dessa promenader & att jag behövde/behöver något mera så fort man har nämnt gymmet & att jag vill komma igång med mjuk start innan man har varit till min bm på Mvc.n för efter kontroll att allt såg bra ut men gymmet är verkligen känslig punkt för mig eftersom det är betydelse fullt & lika viktigt som lilleman samt kryssningar.

Men beslöt mig i dag att gå & göra comeback så packade gymmväskan klädde på mig la i allt jag behövde & gick kom dit upptäckte jag att jag hade glömt mina gymm skor så blev att ta min promenad skor men ska nu lägga konditions skorna i väskan.

Men njöt verkligen av min 50 minuter där nästa träningspass blir i över morgon igen.😃 även om det bara är crosstrainern.

Mammsen sa till mig att köpa rätt ersättning som är han & inte semper nått han går ont i magen av min lilleman & självklart köpte fel som gjorde mammsen galen alla kan ju köpa fel som som tur var hade vi reserv på flytande hon började tjafsa gick & bytte så passade jag på att mata från drick färdig man förpackning & fick skit för det som sluta med att bråk  & inte prata från 16.00-22.00

Men lägger nu ut en bild på min hårförlängning & hur den ser ut.😄

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards