Alla inlägg den 25 mars 2015

Av anonym anonym - 25 mars 2015 23:57

 

här är bilder 2 på lilelemans nya pyjamas till sommar villan/Teneriffa resan som är om 4 veckor & hans första utomlands resa😀

Av anonym anonym - 25 mars 2015 23:49

   

hans nya bilder på bodys & under eftersom jag är kräsen på kläder till & väljer det jag gillar & tycker är fint också❤️

vill vara den bästa mamman här i huset & inom familjen hitta på saker göra kryssningar med mumindisko som exempel.


Av anonym anonym - 25 mars 2015 23:45

 

bild 3 på overallen till våren som jag har köpt osäker på om den bruna i samma modell passar min lille man.

 

Av anonym anonym - 25 mars 2015 22:59

 

hejsan & hallå!

skulle prova amma men det gick inte lilleman med på alls tyvärr men försökt men fick pumpa ska pumpa en sista( blir 2 in lägg till  handlar det jag köpt till lillälskling)

i dag blev det gymmet & nu andra gången känns skönt med 1 timmes egen tid till att börja med om man ser så.😄

Träning är ju en del av mitt liv & viktig så klart för del delen också speciellt nu än man långsamt ska sätta igång med viktig nedgången också & speciellt nu när man gör comeback också plus tog en start bild på mig också för att man ska kunna se resultat plus skriva datum också.😄

Roligare aTT jämföra så men får se hur jag bestämmer om det är 1 gång i måndagen eller varannan vecka.

 

men var till gymmet på fridhemsplan & bara njöt & fundera lite på vissa saker angånde magen/buken som inte är ännu redig för att tränas, bestämde jag mig när jag var på crosstraningen & att ta kontakt med min pt som jag hade & tyckte om också klart plus ännu har kontakt med & fråga om råd & tips på vilka redskap som skulle passa mig fick tips på det program som vi körde så det kommer nog att bli bra även om det blir mjuk start men känner nu att jag åtminstone ska komma under 90 sträcket innan Teneriffa resan åtminstonde😄

men gick bra på gymmet tills jag smått börja känna i magen att det var time att sluta så det inte händer något med magen/buken operationer mm.

för det vill jag inte träffade på plats chefen & som  var glad att se mig berätta hur det var & vad som hade hänt under ett par månader så klart & att gymmet är min egen tid än så länge.

 

Här ät dom 2 bilderna på mig som jag tog i dag som start bilder!     

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards