Direktlänk till inlägg 28 mars 2015

Gäster & promenad

Av anonym anonym - 28 mars 2015 22:44

  hej & hallå!

mulet på morgonen men sovit som en stock hela natten & vaknade av att jag hade min lilleman i famnen i morse som pappsen hade lagt på min arm lite pipig var han ma

en men.

denna dag så hade jag tänkt mig att dra till gymmet men ändrade planer  som då var att pappsen skulle få hit vänner & sin lillebror på middag kompisen bor Danmark egentligen så kom på besök.

blev lite att röra på sig från bord till barnvagn sen byte med mammsen en stund  men innan gästerna kom så då hade mitt lilla ❤️ Somna i famn & hörde hans typiska ljud när lillen är nöjd av sig & har det bra också så klart mammsens famn är alltid bästa platsen misstänker jag.😊

men det är bara mysigt & ha honom i famnen så klart vsre sig om han är sprattel gubbe  eller lugn & avslappnad av sig & vill sova.

maten i dag var då gula fisk soppan med torsk & lax vitlöks bröd efterrätt alvesta glass chocklad bomben mums.

så dom stannade här till halv fem kvart i fem .

önska att man förstog danska bättre än vad man gjorde så klart man har ju sett många danska serier & lyssnat mycket på & försöka tyda vad som dom säger.

men var trevligt & träffa dessa människor 😄 sällan vi har gäster här också förutom syrran när hon hälsar på både hon som bor här i Sthlm & sen i  Helsingfors.

men var runt 3 timmar här var totalt.

blev efter detta en kvälls promenad plus handla också på Ica maxi senap hem vägen så mötte vi på en granneskulle självklart börja babbla om saker som händer i föreningen eller har hänt så det babbla hon om hela tiden.😐

 

Men till slut så kunde vi gå var lite orolig att lilleman skulle börja skrika/gråta som han kan göra när det ej rör på sig men han hade nästan somna i stället så tur det.

blev en runda vid hornsbetgs strand via Ica maxi & blev lite hopplöst i kassan visade sig att jag inte hade dom pengar jag skulle betala med så blev fundersam över detta & vad som kan ha hänt så klart .

lägenheten var släckt när vi kom förbi trodde mammsen hade gått ut men sen kom jag på att det var earth hour så därför det var släckt & så fort man tände fick jag genast höra ordet släck det är earth hour då ska det vara släckt.

lillen har sovit hela dagen i dag nästan i stort sätt & sov ända till 08:30 på kvällen så väckte pappsen honom & matade bytte blöja på honom så klart medan jag var ut med rosken & kyligt var det också måste jag säga att det var😨 när jag var tillbaka satt pappsen & matade min lilla gulle plutt .

glömde berätta att jag åkte på böter på tunnelbanan igår för att jag inte hade mitt resebevis eftersom jag använder mig reducerat ( pensionärs kort) så blev böteslapp på det hela & en kompis lyssna på angående detta i telen råka ringa till kompis men tyckte smått hade roligt åt detta😳

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards