Alla inlägg den 3 april 2015

Av anonym anonym - 3 april 2015 21:24

               

 

halloj!

bilder från min lilleman & pappsen promenad i dag plus 1 promenaden här vid sommar villan ( blir säkert)

mulet & kyligt har det vart regnat men kallt .

man klev upp runt 11:30 finsk tid drack kaffe åt frukost .

promenaden var runt särkijärvi hapajärvi & promenaden tog ungefär 2 timmar .

vi hade tänkt att åka till tokmanni igår men valde att det skulle bli i dag men det blev det inte ingenfara eller några dagar till här bara att vi är hemma innan 11/4 april  sonens gudmor födelsedags kalas & sen till Mvc för efter kontroll om jag nu kan börja gå på gruppträning & kondition.

hade tänkt att bada bastu i dag & tvätta håret som jag inte gjorde i går precis eftersom det blev så sent också för den delen eller så klart.

sen sms. A jag en glad påsk hälsning till min sötnos som jag saknar ( min stora sötnos/ älskling) lite orolig över hur han mår med tanke på allt som har hänt honom.

har annars bara gosat med min son också, & i dag så har smilat så väldigt mycket till mig när sa dessa 2 år skogsmulle & mumintroll då skrattade han väldigt mycket där efter också en uggla som finns här .

men det var härligt att se & värmde mig samtidigt också. :-)

så får se om det blir till numera i morgon & tokmanni när dom har öppet vi ska köpa till min lilla sötnos en mobil som man kan ha hängandes att antingen ha här vid sommar villan eller hemma men det är något som jag kommer lägga upp bild på när man köpt den.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards