Direktlänk till inlägg 13 april 2015

Onödig fika med våldtäktsmannen & hans morsa men glad att sonens gudmor kom som hade ärenden precis just då!

Av anonym anonym - 13 april 2015 23:30

hej & god kväll!

en dag som man inte tänkt sig på morgonen med " humör" 

Min mamms hade fått för sig att det var i dag som jag skulle till bvc.n  hon hade blanda ihop tider & dagar.

lite tjafs blev det går inte att neka på precis helt ärligt men allt löste sig i allafall & huvudsaken det också så klart.😀

vi skulle träffa våldtäktsmannen & våldtäktsmannens morsa ( är inte så glad på dom 2)

skulle mötas på Fridhemsplan eftersom mammsen hade sagt kl 14:00 attjag skulle vara hos mvc.n så blev det kvart i stället & den första som dök upp var våldtäktsmannen & hade själv klart sin kåta blick på mig igen som gjorde att jag sa högt å nej sen hans morsa gick före eftersom mitt humör inte direkt var bra pga av våldtäktsmannen kåta blick på mig plus att våldtäktsmannens morsan hade tvinga mig till att göra en dna test på mig & sonen som jag tog som personlig kränkning för några dagar sen. 😬😡👎

men blev i allafall inne på cafet i västermalms gallerian vid hm & det första som våldtäktsmannen gjorde var att röra mig på ryggen 😡 som gjorde att jag sms:a sonens gudmor & hade rena turen att hon var på Nordea just då så hon kom dit som gjorde jag kände mig tryggare också.

eftersom jag blir så äcklad av att se barnets pappa & vet att han inte har kunna släppa känslorna för mig 😡 inte ett dugg glad över det.

fick höraav henne att han bara hade suttit titta på mig &  helt ointresserad av barnet inget mer än det helt vedervärdigt när man inte kan inse att jag menar allvar aldrig varit intresserad av honom på det sättet som han är av mig.😬

 

Märks verkligen att morsan har försökt trotta i honom något som hon sa till mig också när man pratade om lilelemans kläder som blivit för smått ja det kanske blir fler höll nästan på & säga inte med den här barn rumpan som du har i allafall märks att dom verkligen försöker hitta på något eller sagt nått. 😡

 

det borde dom ju fatta om nån byter nr & blockerar på fb som exempel eller andra sidor.

men är glad att sonens gudmor hade en tid en stund var verkligen glad & tacksam också så klart men när vi våldtäktsmannen & morsan han har skulle gå så skulle han krama mig helg i onödan eftersom jag inte gav nån kram tillbaka med att besvara med.

önska att min sötnos hade varit där så hade nog våldtäktsmannen inte gjort det precis men känns som om sötnosen borde vara med en gång så dom fattar att han existerar .😄

 

vädret har vart skumt ☀️,☔️ Både och sol & regn sen kom hagel också när man var hemma igen.

annars bara tagit lugnt kollat på jordskott en bra serie👍

prata lite om namngivnings festen som vi ska prata om i morgon för att ha nästa helg innan Malaga/ Teneriffa resan.

saknar annars min sötnos i allafall ska sms.a i morgon lite orolig över mitt ❤️❤️❤️

Har en tung period nu men känner mig lite orolig ändå för honom.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards