Alla inlägg den 18 april 2015

Av anonym anonym - 18 april 2015 23:39

hej!

bestämde mig för att skriva om 2 olika saker i detta inlägg först om dagen & sen om det sista hur lögn aktiga folk kan vara.

Men först om dagen jag skulle i dag vara hos tandhygenisten kl 11:45 men blev hämtad kl 11:37 & eftersom det här var så plötsligt så hann jag inte förbereda mig med bland att fokusera på att kunna slappna av har obehag för just dessa sortens sprutor som är bedövnings sprutor & fick ungefär 4 stycken vid nedre käken + 1 extra också " visa sig ha känsligt tandkött" hon sa ingenting om min tandlossning som förvåna mig men huvudsaken för mig är att det här ska skötas & få detta fixat också så klart sen till en special tandhygenist.

men allting gick bra och bara nedre käken som skulle först fixas i allafall.

För att trösta mig själv gick jag en sväng till hm kollade på under kläder & ett par ballerina skor kändes smått samtidigt jobbigt också för den delen med tanke på all bedövning sen att man kände sig grymt svullen också så att det syntes.😬

Papps mötte jag i backen & som skojade med hur svullen jag var tog & sa bara jätte kul åt honom.

hemma sen blev det en promenad ( nu kommer jag till det sjuka) hon berättade att eller frågade om jag visste snabb utlösning var som jag nej att jag inte gjorde så berättade hon att barnets pappa som hade våldtagit mig har det & fanns läkar intyg tyvärr inget köper visste att dom undan höll något& det hade inte förvåna mig inte ett enda smack,sa  men att jag inte går inte köpte ända jag sa var detta jag visste det att dom undanhåll & ljög om det inte var ärliga previs.

sjuka som dom är som är den familj sorry

Men blev en pròmenad till Kungsträdgården ö där dok & se

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards