Alla inlägg den 20 april 2015

Av anonym anonym - 20 april 2015 23:30

hej & hallå!

vaknade tidigt för att pappsen ville gå ut med sonen & väckte mig vägde ( som jag skrev i mitt motion/ gå ner i vikt inlägg.

matade Lillskrutten & lektorn med honom tills pappsen var klar med göra sig i ordning & förbereda sig.

så han gick ut fort också ( antar det inte finns plats på det stället han läser in talböcker)

men ☀️ Sken jag hade varit ute med rosken så tyckte det inte var så väldigt kallt precis,visade sig att pappsen skulle repa i dag  inför kalaset på teneriffa resan eller närmare Malaga ( fugenhirola ) 2 dagar & sen Teneriffa 13 dagar & plus att det kommer bilder där från också ( antar olika inläggngår inte sätta alla på samma inlägg i från 1 iPad tyvärr)

ska försöka med ( vikt nedgången där också så klart.

men var i dag till henne som jag hade på BVC för att prata lite om förlossningn & tiden efter den & hur det har gått med allt & sätta in en koppar spiral  det kändes lite nervöst så klart med vi pratade under hela saken så det gick bra också & jag tänkte inte på det så mycket eller Lite om beteende på barnets pappa också så klart .

var till Lindex sen & kollade på en väldigt söt kjol & underkläder men hade svårt att bestämma mig så det fick vara .☺️

Senstation för att vara mig som sagt, ringde sen mammsen som kom upp till Fridhemsplan så gick hon in på Lindex & handla ett par byxor som hon hade bestämt sig för att köpa.

sen gick vi & käkade på Kina restaurangen också satt utomhus men var trevligt & lilleman sov gott under tiden i vagnen.

Av anonym anonym - 20 april 2015 10:10

 

Bild 18/4 april

     

Bild 1.                Bild 2.               Bild 3( 20.4april)

 

Hej

ställde mig på vägen i morse eller runt 08:48 för min papps ville gå en promenad med min son som han gjorde.

ställde mig på vågen innan o

& fick ett resultat som jag blev riktigt nöjd med för den delen. 😀

på onsdagen på morgonen vägde jag 95,4 samma dag åkte jag på vinterkräksjuka i 2 dagar blev frisk onsdag- torsdag men kräktes flera gånger samma kväll som när jag fick denna.😁

men rasade 2 kg så det var väl det ända positiva så klart.

men från dagen jag fick den var vikten på 95,2 & nu 91,8 känns helt underbart så nu ska jag köra på tills mig ideal vikt är tillbaka  men inget som jag kommer att pressa mig får ta sin tid det tar men känt att några av mina tränings plagg har smått börja blir förstora nu.

sen när jag åt min frukost i morse så slog det mig att jag skulle lägga ut en start bild på min mage sen får ni följa min vikt resa ( bra att man har olika kategorier) på sina bloggar tycker jag.

 

och det som ska få mig att gå ner i vikt är då detta.

kondition/styrketräning på gymmet 😀

promenader/ grupp pass på gymmet😀

& ska satsa eller försöka satsa 2-3 gånger i veckan också så klart.👍

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards