Alla inlägg den 22 april 2015

Av anonym anonym - 22 april 2015 23:45

hej & hallå!

En dag som blev okey , men antar tungt för den lilla😔.

vi gjorde upp igår efter våran tjafs här hemma eller närmare mammsen blev tjurig för ingenting med tanke på att jag kände mig lurad  av pappsen & som gjorde att jag var så besviken själv att jag inte ville men det var går dagens historia det som sagt.

skulle till BVC i dag med min lilla älskling mäta & väga honom & sen det värsta vaccinet med sprutor 😥 bvc tanten frågade mig om att ville jag vara med eller gå & vänta tills det var klart & kände att jag inte klarade av det här redan när hon gav honom något smärt lindra så kände jag att jag nästan börja gråta sved verkligen i ❤️ På mig också samtidigt då tog jag mitt beslut hör att hå ut & vänta tills att det var gjort är rätt känslig när det gäller just det här med sprutor & att se bebisar få det även om det är viktigt & bra men man kände sig så ledsen & maktlös & hjälplös när det gällde detta.😔

själv skulle jag på blod prov jag för att ha koll på min medecin hoppas det är bra nu så att man slipper ta nu mera blodprov med tanke på att jag fick ta det varje månad under gradiviteten också tycker det räcker nu.

blod provet gick snabbt & smidigt inte många numer eller precis för en gångs skull.😌 

Mammsen var på Ica maxi med lilleman jag hade kommit 10 minuter innan dom kom,& märktes hur olycklig han var efter vaccin sprutan det syntes verkligen inte mycket lende som  han brukar ha & jollrande grät bara mest också gjorde som gjorde att det sved i ❤️ På mig också så man kan verkligen säga att han var olycklig.😥

jag bytte blöja på honom & pratade med på mitt sätt som han tycker om med mumintroll, skogsmulle brukar hitta på lite olika meningar med dom orden huvudsak att det uppmuntrar honom & börjar le & jollra som jag lyckades med  tack & lov.😌

 

Matade sen gick vi upp till Apoteket & hämtade ut hans mjölk ersättning utan komjölk men ska prova & se om han klarar av Sempers mjölk ersättning igenfyller inte.

 

 Så tog med honom till Apoteket vi hade tur att dom fanns hemma på burkar så jag hämtade hela satsen  få det var gjort 👍 inför Malaga/ Teneriffa resan  så vi har för hela resan.

så när vi var hemma igen så blev att gå ut & käka pappsen skulle i väg på något möte ( går inte in på detaljer) mammsen & jag hade tänkt något thai men blev inte så det var stängt så det blev till en på lindhagens gatan.

 

 Pratade lite om att vad vi skulle pratade med dom på familje enheten angående " idiot tills pappa vilket beteende har & betett sig & angående det här med våldtäkt att det har inget med lillen att göra för han våldtog mig 3 gånger på raken runt 06:30 varje morgon, minns så väl hur starkt det stank av hans sperma & hur kladdig man var mellan benen 3 dagar/ morgnar i rad i mars månad)

& lillen blev till under nån kryssning"när man var på fyllan" 

 

men mammsen hade i allafall berätta att jag är rädd för pappsen bland är en av dom saker & hur han utnyttja mig som extra mamma " matlagning, städning, tvättande,sex hans beteende & våldsamhet hur bara bryr sig om sin dator & inte om sin omgivning.

plus att jag hade ju en som jag är intresserad av & vet att han är intresserad av mig som barnets pappa visste om

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards