Alla inlägg den 23 april 2015

Av anonym anonym - 23 april 2015 23:13

hejsan!

 

 Kl 14:00 i dag var vi till familje enheten eller mammsen tyckte vi skulle ha ett möte angående barnets pappas familj  men mest om pappan & dessa punkter också för att där gick gränsen nu.

här är punkterna också.

 

 

1 våldsam

2 har sina samuraj svärd + på väggen & knivar

3 sen att barnets farmor har börja köra med utpressning på oss & droppen var då att hon sa att dom ska kolla till sommar villan & sen där på att barnets pappa skulle sova över en natt för att få se hur det är att ha bebis/små barn.

för dessa 3 punkter har dom ingen rätt att bara klampa in i vårat liv som om dom skulle ha rätt till detta & försöker sälja sig in i våran familj. 😡

så där gick gränsen för oss som sagt & sen att hon påstår att pappan vill träffa sin som fick mig att börja skratta för det märks att det är mig han vill träffa  & inte sin son som han inte äns vill röra/hålla i bara för att komma åt mig närmare & som hans morsa .😡

men mötet gick bra i allafall & kändes bra att man berätta om detta också  som också kan vara till någon nytta också så klart, kan jag tänka mig att dom har men glad att man har dom på sin sida angående om detta.😀

 

så vi var klara vid 15.00 med mötet med dom här som vi träffade & mammsen vilken lättnad & skönt  att vi tog upp detta & fick reda lite på om saker som vi har funderat över också & det som har irritera mig grymt mycket också.

även om jag kommer ignorera pappan & själv goda satmaran till morsa.

 

blev sen en svän upp till Fridhemsplan med mamms för att hitta en soldräkt till lilleman först in på Lindex men fanns inget där allt var slut men rekommenderade polarn & pyret men där fanns det fick bli en över del & under del.

 

( lägger ut bilder på den i morgon plus andra plaggen som jag har köpt till  lilleman om man inte redan har hunnit det så klart)

 

på kvällen så kollade jag in på mitt instagram såg att han som hade tagit & lagt till mig på instagram hade lagt ut en ny bild som jag gillade & svarade på också.

 

såg hade mina paket med hår förläning kommit  också inte räkna med att det skulle ta en dag för dom att komma valde hår förläning i svart färg så behöver man inte & färga nackhåret.😄

Plus behöva köpa en blond hårfärg & 1 med brun eller svart & i stället sy fast clip on på det & ha det över dagen som exempel.

( lägger ut en bild på måndag på hår förläningen med hur den ser ut blev 2 beställningar i misstag också Men men får vara så då.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards