Alla inlägg den 24 april 2015

Av anonym anonym - 24 april 2015 23:55

 

hejsan!

hann fika i dag min son sov väldigt länge i dag så frukosten hann jag få i mig & samma sak med kaffet så blir jag väldigt grining.

men tog en promenad med honom men fick vända hem för att han började gnälla lite när vi var vid miljöstationen som vi inte har så långt i från oss annars hade det varit jobbigt det är en sak som är säker till 100 % hur man än försöker så hjälper ingenting precis även om man själv vill det.

 

Men hem gav honom det sista av mjölken bytte blöja på honom sen la jag honom i vagnen igen & somnade på 10 minuter ungefär utan något pip eller något sådant  men gick bra & blev en promenad till slut precis lagom lång också tyckte jag mammsen hade hunnit vakna drack kaffe medan jag matade sonen  satt & babbla lite saker inom familjen ska inte gå in på här eftersom det är privata saker men lite bekymmer om min syster om man säger så.

men blev en sväng till ica maxi handla hem blöjor nya nappar till nappflaskan också kände att det var på tiden att byta ut dom nu till nya & blev nu flask napp för 2 månader i stället .

skickade ett sms till min sötnos saknar honom mycket det gör jag men han hår igenom en jobbig/tuff period just nu & vill inte pressa honom eller tvinga honom mitt stackars stora ❤️.

jag har ju ett litet ❤️ & sen ett stort ❤️ Så klaga ska man inte klaga precis om man säger så.

men har lite svårt samtidigt att sluta fundera på den här dj.n som har lagt till mig på sin sida på instagram.

han är söt det måste jag erkänna att han är 😄

 

sen kollat på min sons gudmor hemsida också hon ska ju baka tårtor till sonens namngivnings fest så nu har vi valt 3 stycken så det blir nog bra plus att jag ska baka något jag också. 😄

bestämde mig för att hämta ut min nya hårförlängning på måndag så det är gjort kommer annars inte kunna hämta dom senare då får betala avgift mm trodde ju att dom skulle levereras nån dag efter & inte samma dag men nu vet man det iallafall tills nästa gång man beställer från den sidan.😜

lillgubben började skrika/gråta runt 19:30 antar av trötthet också så klart.

 

( tänkte lägga  ut en bild på min andra hårförlängning som jag har också som jag ska ta borsta & snygga till det ända jag inte gör är att lägga ut en bild fram inifrån på mig så man ser bara bakhuvudet & löshåret & hur det sitter än det andra föröäningen som jag har kanske har den på nästa finlandsresa/ kryssning )

nu hamnade bilden upp vid hej texten men det är sak samma bara att man kan se vad det är för något som man lägger ut bild på.😄

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards