Alla inlägg den 27 april 2015

Av anonym anonym - 27 april 2015 23:00

   

hejsan & god kväll!

vaknade i dag runt 08:30 eftersom sonens gudmor skulle komma en sväng hit för att träffa honom, hade börja med packningen innan hon kom eftersom jag lätt blir så irriterad annars så avvaktade jag i stället så det inte gick ut över henne.😀

Pappsen kom i tid han också eftersom han tog en promenad som han har börja med nu också så perfekt timinig så klart samtidigt också.

sonens gudmor var hit lite ( några minuter efter) 10:00 & var meningen att jag skulle möta henne vid porten men det inte så blev att byta blöja på honom i stället men det gick bra i allafall & hade med sig Sin son också som vanligt men kul att lära honom samidnightshows & bara bra för mig & lillen också så klart.

så vi pratade om lite allt möjligt idiot familjen från det ena till det andra så tog vi en promenad till rålisparken & till vattnet & där hon fotograferade lite.

sonen vakande till & började gnöla lite men vi lyckades till slut att lugna ner honom när vi var halv vägs vid stads huset där vi snabbt stannade till på en Fika( ta med) hon valde french dog & Jag 1 mjukglass 😍 min favorit i denna års tid också så klart.

gick vidare mot gamla stan sen till kungsan i kanon vädret sen tunnelbana hem smidigt & bra då började gnöla lite igen men hann precis hem i tid innan han började stor tjuta rejäl tog en snabb promenad till Ica maxi & hämtade ut mina 2 paketet hårförlängning som kostade 414 kr.

sen kom systersonen på middag som har allt bra vuxit också känner knappt igen honom snart helt ärligt .

men som var här på middag & prata lite så åkte han tillbaka vid 18:00 då började jag med packningen kändes som man knappt hängde med att packa sen kom grannen förbi också önska trevlig resa & sen prata lite  också men trevligt var ett tag sen man träffa henne så det var kul😀 sen när hon hade gått så blev packningen i resväskan & kabin väskan i ordning också så man har mata & umgåtts med sonen & packat mina & det han kommer att behöva eftersom hans bagage är vagnen .

 

 

(lägger ut 2 bilder på en från kungsan & sen min nya hårförlängning )

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards