Alla inlägg den 7 maj 2015

Av anonym anonym - 7 maj 2015 22:13

     

hej & hallå!

Den här dagen blev en slapp i dag vart runt 27-30 grader varmt.

promenerade in till stan där mammsen skulle köpa kryddor chili av nån sort & sen också paprika som jag har förstått det.

promenerade till hamnen & satt där ett tag i ☀️ Pratade lite om hajarna som äter upp människor konstant i Egypten när vi såg ett par killar dom hoppade i från en pir vid hamnen men människorna vet nog när man ska vara försiktig eller när det är grönt  att bada som sagt så måste det vara.

systerdottern skickade ett meddelande på kik till mammsen för att hon hade ett par frågor i skol uppgift om jag fattade det som mammsen skulle svara på när vi kom tillbaka till hotellet.

pappsen tog sig till hotellet med sonen  Jag & mammsen stannade kvar hon skulle köpa en ny handväska till & hittade i stort sätt en likadan som tidigare så den var hon nöjd med & det är ju bra det i allafall om man säger så tycker jag.

köpte glass 2 bollar en med rocher ferferro & 1 med choklad & mammsen med mango & choklad men var riktigt gott det jag valde i alla fall.

sen gick vi hem pappsen hade köpt nya badbyxor som han var nöjd med, sen har lilleman fått några beundrare här också märks att människorna här gillar barn dom har frågat hur många månader han är & hur gullig han är såna saker har varit en massa som har gjort så. 😄

 Träffade på pappsens vännina som fyllde 80 här för ett par dagar sen men det gjorde vi igår också med sin vännina som åker i morgon här i från.

så blev pizza i dag fast jag had bestämt mig för en sallad med tanke på glassen som man åt med 2 bollar & blev mätt av t o m.

blev ganska osäker på vad dessa sallader innehöll så vågade mig inte riktigt på det stog så såna underliga saker som man aldrig hört tidigare så det är nog därför.

 

 På kvällen en promenad med tanke på att det såg ut som om det skulle bli ett rejält ☔️⚡️ Väder så gick inte så långt började spricka upp lite i allafall så tog jag dessa 3 bilder som jag har lagt ut här nu på bloggen också.

så har man badat i poolen nu 2 gånger ska i morgon köra några varv knappt några människor här på hotellet & Teneriffa låg säsong nu som sagt så då har man ju poolen i stort sätt för sig själv.

tänkt på sötnosen i dag men ändå glad att han är fortfarande intresserad av mig även om han får en 3 månaders bebis på köpet men verkar kunna respektera det i allafall som tur är också men saknar honom mycket det gör jag.

Men skulle vara kul om han kunde komma med nästa gång man åker hit som sagt.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards