Alla inlägg den 11 maj 2015

Av anonym anonym - 11 maj 2015 23:00

hejsan

 

 

inte många dagar kvar nu känns ganska vemodigt på något vis.

Den här dagen blev en riktig slapp dag vi tog en promenad in till stan bara små saker kvar av fiestan.

men väldigt rolig att uppleva igen bara gjort det i Malaga en gång för många år sen när en när vännina till mig var med gick i samma klass men grymm upplevelse.

plus riktigt skoj också var det.

blev en promenad in till stan  för var det något uppträdande gissar reklam gör en resturang som hade anlitat 2 tjejer för att dans flamenco filmade en snutt av den vet ej hur det blev så klart på datorn sen , har vart kvavt hela dagen men inget Reng precis har det varit eller.

pappsen skulle i dag till någon som var med på pappsens 1 frus 80 års kalas så vi käkade hemma i dag blev en halv pizza ingen vidare sen köpt några figurer som är till för att hänga utom hus så mammsen sa att det är något som vi skulle köpa i morgon.

under tiden tog jag & mammsen en promenad med lilleman in till stan k& sen via fiske hamnen & vidare mot stranden smått svettig blev man efter var kvavt.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards