Alla inlägg den 21 maj 2015

Av anonym anonym - 21 maj 2015 23:00

hejsan & god kväll!

hade ett EP anfall på morgon kvisten 😁 som höll på ungefär  20 minuter.

i dag ska jagat en promenad i dag runt fredh

äll & sen möta upp min mammsen vid korsningen mellan Fridhemsplan  & Mariebergs  gatan ungefär där BVC ligger.

och lilleman sov lite med jämna mellan rum mU mera pigg hrt & vara med bredd min skötväska till lillen använder sjäv små saker till 2 fickan som för mobilen & andra små saker  som jag använder när jag har i den.

Följde med mammsen till Fridhemsplan tog ut lite pengar så jag kunde eller som min sons barnbidrag som går på hennes konto & barn bidraget  till  lillen. 😄

skulle  köpa nya blöjor i dag 1 storlek större nu är det än vanliGA som han har haft nu nu 2 månader.😄  

Sen har ☀️ Skinit i stort hela dagen också men det kom 1 liten regn x☔️ Liten i allafah men renskuren gjorde inte mig rädd bli få regn på mig bara att man ombytes kläder som är torra så det går bra.

blöjorna gick bra att köpa också  det var 60 % rabatt på dom om man köpte 2 som jag gjorde också blir några till paket till som sagt.

eurovision semifinal   & som jag hade hoppas att Måns Zelmerl kom vidare också som nu gjorde " även man har & i hört den många gånger.

 

sen blir i morgon blir det s att packa åker till Finland nu ä

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards