Direktlänk till inlägg 28 maj 2015

Dag 4 finland fixa till behör till hem gjorda glassen i morgon & grymt dålig magen

Av anonym anonym - 28 maj 2015 21:00

     

Aldrig polkagris.         Köket i mitt hus.             Sov rumet bland annat


hejsan mina vänner!

har sovit gott & i dag bestämde vi oss för att åka till veikkola för att handla vi prata om att inviga våran glassmaskin som köptes förra veckan.

strålande väder i dag när jag vaknade av att jag hade satt handen brevid sonens huvud för att klappa sonen.

har haft en ganska hemsk mardröm om att jag hade tappa sonen på någotvis.

 

det kändes verkligen verklig måste jag säga att det gjorde.

vi käkade frukosten på våran andra veranda som vi har  som kallas Bjarnes veranda han rita den 2011 & skulle byggas av honom 2012 men mår han dog i bygg olyckan 19 november 2012 så blev det mammsens hustomte som gjorde det men den blev fin i allafall tyckte jag.

ni flesta vet nog om den olyckan väldigt hallå på Nyheterna & höll på i ett par dagar också tyvärr fick jag aldrig reda på hur hela olyckan inträffa som man gärna hade vela veta så klart.😢

skulle tagit en promenad med lilleman men blev inte av vi skulle åka till butiken i dag i veikkola handla mat & sen ingredienserna till glassen  & det kommer att bli vanilj glass med 70 % choklad tror inte vanlig fazer mjölk chokland passar så bra till hem gjord glass tyvärr.

sen köpte jag tuggummin som jag egentligen ångrar ( åtminstone ena paketet) den påse som ligger på höger sida med vitröda är polkagris smak som gjorde mig grymt sötsugen så den ska jag aldrig mera köpa måste jag säga den gick verkligen på dålig plats i tuggummi raden tyvärr.

vi åkte tidigt för sätt han som bygger mitt hus skulle komma hit en sväng lite prat om staket så inte lilleman kommer ramla plus att göra en liten lekhage till honom som jag kan ha honom i medan man är i huset & gör nått annat.

skulle ta en promenad med lillen kan bara säga tack & hej min mage började strula kl 14:30 så jag vågade inte i väg började när jag hade mata lilleman  lekt lite med honom kände tryck där bak sa snabbt till mammsen att gosa med lilleman & jaha vad hände att man sket på sig 😬😳.

sen var det bara att byta trosor tack & lov klarade sig byxorna .

tog bara med mig 2 par mysbyxor sen det andra att ha om man ska i väg någonstans eller på promenad.

vill inte skita ner mina leggings eleker nöta ut dom.

men problem med magen har pågått från kl 14:30 - 22:56 får se hur det är i morgon om det blir en sopp diet som man får leva på.

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards